Nej. Jag får ju inga anvisningar alls om vad jag skall göra?? I början var det ju lite olika saker som följde efter varandra. Men nu startar jag ju bara någonstans i staden och är fri att göra vad jag vill, men vet inte vad. Var och spelade lite golf precis, köpte mig ett hagelgevär....men inget på kartan som visar om jag skalll någonstans eller så :-/
Det finns ju hur många ikoner sin helst på din karta som startar uppdrag. Så snart jag åker hem till respektive snubbe får jag ett nytt uppdrag. Har försökt att byta om till kostym fler gånger nu men blir slappad med ett uppdrag så snart jag öppnar ytterdörren.
De stora färgade bokstäverna är då själva storyn. De gröna skall du fara till med Franklin, de blåa är för Michael. ? är sen sidouppdrag.
Det är jävligt liten text/symboler i vänstra hörnet under mission att man knappt ser va man ska trycka på för att göra saker. Kan tycka att man får lite lite info under missions va man ska göra eller så snurrar texten förbi lite fort iallafall när man åker Men grymt bra spel ändå Skickat från min HTC One via Tapatalk 2
Jag håller med. Tycker att spelet generellt har så sjukt liten text. De hade nog utan problem kunnat fått plats med lite större text.
Nope. Det enda som finns är mitt hem, biograf, golfbanor, tennisbanor, vapenhandel, frisör o.s.v Det enda som har hänt dom senaste 2 timmarna jag har spelat nu är att Tonya har ringt och vill att jag skall bärga nån bil. Vart är storyn? hur får man olika uppdrag o.s.v? Finns ingenting jag kan göra just nu :-/ Måste vara något fel på spelet....
Gå igenom listan på högersidan när du är inne på kartan. Där ska du hitta något namn. Antingen någon av dina karaktärers namn eller så kan det vara namn på den du gör uppdraget för. Om den personen heter Samuel så brukar det finnas ett "S" på kartan där du åker för att göra uppdraget...
Jag har bara 2 gubbar än så länge, men det finns inga uppdrag på någon av dom. Listan till höger listar bara upp golf,tennis,barber shop o.s.v Det är som om jag vore i något free-play mode där det inte finns några uppdrag alls, utan jag kan bara åka runt i stan och spela golf, tennis o.s.v Jävla skit! Det var 600:- åt helvete!
Ja för eftersom du är den enda (jag någonsin hört om) som inte lyckas hitta uppdragen måste spelet vara värdelöst. 600 spänn åt helvete! Eller så letar du upp uppdragen som vi vet (eftersom vi själv spelar samma spel) finns överallt. Åk hem till gubbarna, åk till frågetecknen, ring folken i din telefon eller bara glid runt så lär du nog hitta på något. Eller släng spelet. Det verkar ju ändå inte fungera för dig
Något måste ju givetvis vara fel. Det finns inga uppdrag överhuvudtaget. När jag började spela så var det 3-4 frågetecken och dom är jag klara med, men nu finns det inga frågetecken kvar. Men det är ju ändå bara sidouppdrag, det måste väl finnas en story som man skall följa? Jag funderar på att ta bort det och installera det på nytt....måste ju blivit något fel. Men jag vet inte om jag orkar köra om det ifrån början. Jag har ringt till alla. Det är antingen upptaget eller telefonsvarare. Och vadå åk hem till gubbarna? vilka gubbar? Den enda jag hade var den här bilhandlaren som jag gjorde några uppdrag för....men sen jag körde in i hans skyltfönster så finns inte han längre, och det var då allt slutade och alla uppdrag försvann.
Så du har inga bokstäver på kartan? Har du fått något telefonsamtal? Kör runt med båda typerna en stund och se om du får ett samtal, svara då på det. Kommer jag ihåg rätt så skall du få ett uppdrag på Michael i hans hem efter att du körde in i fönstret. Ett M på kartan.
Såhär ser min karta ut https://dl.dropboxusercontent.com/u/75201048/2013-09-21%2013.44.02.jpg Inga uppdrag någonstans. Bara golfbanor, tennisbanor, frisör o.s.v
Har kört igång det nu. Men det där M´et trodde jag indikerade hans hem bara. Hade ingen aning m att det var ett uppdrag :-/
Det var därför jag flera gånger nämnde att du skulle åka just hem Skickat från min Nexus 4 med Tapatalk 4
Dem flesta uppdragen får man genom att gå hem till respektive gubbe. Och när det inte finns kvar något för Michael för stunden så byter du till Franklin.
Tack 14 % har jag spelat senast jag kollade... Nu är det säkert mer eftersom jag har spelat flera timmar idag Nu är jag i flygskolan för att förberedda för andra heisten