Så om jag nu drar ett fusk för att få det lite skoj så blockeras bland annat trophies/achievements. Om jag nu inte sparar och laddar min förra fil innan jag knappa in fusket, har jag tillgång till trophies/achievements osv. då?
Åkte till en "Los Santos Custom" och uppgraderade armorn på en bil. Jag köpte först 20%, sedan 40%, 60% och 80%. Nu sitter jag och funderar på om det hade räckt med att köpa 80% direkt. Eller måste man köpa 40% o.s.v. före man kan köpa 80%? Om man inte måste, så har jag slösat en massa pengar.
Någon som har bra tips på aktier? Alltså hur man kan tjäna stora pengar? --- Att sno en pansarvagn är fan i mig omöjligt. Den som cirkulerar Fort Zancudo skjuter ju med kanonen direkt så man inte har en chans att sno den
Jag ska kanske testa detta sätt med aktier: http://www.reddit.com/r/GrandTheftA...tock_market_money_making_scheme_using_trevor/
Jag tyckte att allt var roligt förrutom Helikopterbanan, den var sjukt jobbig XD krascha alltid in i något
Hur kollar man hur mycket pengar man har? Det står att man kan gå till valfri ATM men måste man verkligen det och vart ligger de ens? Finns det inget enklare sätt?
Med galningen T köpte jag en skrot, det ska väl rulla in pengar snart men Jag har inte ens fått tag på min manager sen dagen jag köpte företaget! Jag rånade en postbil men varför fick jag inga pengar? Jag fick indikering på kartan och jag slog till, blev jagad av 10 polisbilar och när polisen tappade bort mig hoppades jag på minst en 10 tusen men ingenting, onödigt. By Galaxy S4
Försökte mig på att sno den där jäkla tanken igår igen, den som cirkulerar i Fort Zancudo, ni vet? Det är stört omöjligt att lyckas ta den för olikt tidigare GTA-spel så bombar de skiten ur en med kanonen.
Med multiplayer offline menar du flera spelare på samma ps3? Isåfall nej, det är ett 1 player spel. Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4