Testade precis i tapatalk 2 och 4 och där kommer spoilers upp som vanlig text. Så för mig fungerar det inte.
Sen om du veta att spoiler inte fungerar för dig så kanske du ska sluta läsa på telefonen. Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA
Fick spoilers att fungera i tapatalk 2. I inställningarna så kryssa bort "enable bbcode" så fungerar spoilers. Tyvärr så finns inte den inställningen i tapatalk 4.
Nu sitter jag fast igen. Det senaste jag gjorde var att jag var nere i hamnen och tog bilder på någon container som jag fattade det som att man skulle sno. Efter det så händer det ingenting. Har åkt runt med dom olika gubbarna och gjort lite sidouppdrag bara. Har försökt ringa snubbar men inget händer. Vad är nästa steg? Jag har ett H´s (Submersible) nere vid hamnen, men där finns ju ingenting :-/
Om man väljer att besöka tråden med webbvy så fungerar spoiler. Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4
Pro tip: Besök inte tråden från mobilen ifall man är rädd för spoiling. De som delar med sig innehåll som kan tänkas spoila för någon annan har använt HTML tagen Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet!
Jag har en liten fråga, vet ej om ni tatt upp den tidigare: Den där lilla kartan man ser man gubben går eller när man kör bil, har försvunnit hos mig och jag kan inte ta fram den. Var gör man det? Eller snarare, ska det vara så? Kollar bara så jag inte är helt galen. Lite frustrerande att man ska nu ALLTID trycka på "START" för att kolla till vilken misson man är på väg till.
Men då visste ju han att den inte funka och då får väl han skylla sig själv tycker man. Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA
haha ja! han är fan störtskön! såg denna på reddit -> "I switch to Trevor to find him drunk, half naked, covered in blood, on a beach, near corpses and a stolen boat." haha
Ingen idé att bli bitchig eller spydig i kommentarerna, om något inte funkar har man all rätt att påpeka det. By Galaxy S4