Nej jag reagerade mest på "Men då visste ju han att den inte funka och då får väl han skylla sig själv tycker man."! Ska man då starta datorn varje gång för att läsa i tråden? Detta måste fixas, många serier/filmer förstörs också pga "spoiler"
Om ni vill diskutera spoilers öppet och vilt så kan vi ta det i denna tråd. https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=101082
Jag byte till Trevor och jag hitta honom på högsta bergen med en kort klänning på! haha Jag tog honom på strippklubb med samma klänning
Nu är jag ledsen! Vet inte om någon här inne har eller har hört talas om att det är massvis med folk där ute som har problem med att spelet håller på att låsa sig hela tiden?? Det har iallafall hänt mig lite då och då, och jag har fått starta om hela systemet. Kan överleva det om det bara händer någon gång då och då. Men nu är jag på det här uppdraget där man skall köra ikapp med 2 sportbilar. Och jag hinner inte köra mer än 30-40 sekunder så låser sig hela skiten :-( Jag har startat om och försökt 5 gånger nu....samma sak varje gång :-(
Va? Ta bort allt och installera det på nytt? Nej tack! Jag vill ju inte spela om allt ifrån början igen. Dessutom har jag läst flera trådar där folk har rensat hela hårddisken och installerat på nytt, och ingenting har hjälpt. Har nu försökt ett par gånger till, och gjort lite sidouppdrag i mellan, men det spelar ingen roll. Det låser sig på exakt samma ställe märker jag nu....precis innan man skall köra under en viadukt :-( Och kvittot har jag inte kvar, så jag kan inte gå och byta ut det heller. Jaja....det var roligt så länge det varade.
PS3, men tydligen har folk fel på både PS3 och Xbox 360. Så jävla dåligt av Rockstar. Jag har ca 50 spel till mitt PS3, och jag har aldrig vart med om att ett spel har hängt sig någon gång tidigare.
Är det någon som spelar på 360? Kan ni berätta hur man gör för att byta karaktärer? Jag får inte grepp på det, trycker bara vad som helst så byter dem men jag har glömt hur man gör Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Najs men vad fan behöver man göra för att få max stjärnor wanted? :-P Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4