Jag var givetvis tvungen att testa idag igen, och det fortsätter att låsa sig på exakt samma ställe. Testade till och med att åka den vägen då jag inte var under uppdraget.....och det hänger sig på samma ställe då med. Går inte att köra förbi den delen på kartan helt enkelt. HAr nu skickat ett mail till Rockstar Games, men vad jag har hört så verkar dom mest ignorera detta problemet och skylla på konsolen. Jag har ca 50 spel, och jag har aldrig vart med om att det har hängt sig i något spel förut. Och skulle det vara konsolen det var fel på så skulle det väl knappast hänga sig på exakt samma ställe hela tiden.
Jag hittade kvittot i bilen. Dock var spelet slutsålt så jag fick pengarna tillbaka. Han hade fått in flera GTA V där spelet hänger sig. Frågan är om man vågar köpa sig ett nytt någon annanstans......vill ju gärna spela klart det. Köpte mig The Walking Dead, a Telltale Series. Får spela det en stund istället. Och angående stället där spelet hängde sig.....har ju inte möjlighet att kolla gatunamn och så nu. Men ni som har spelat just den biten där man skall köra ett race med två killar i varsin sportbil, ifrån en bensinstation. Man kör ju ut på motorvägen, och precis innan man kommer fram till en stor avfart och skall köra under viadukten.....där hängde sig spelet varje gång.
Eftersom var de mer som lämna in sin spel där. Så måste vara något fel då. Men testa köpa på en annan ställe än den affär Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4
Random events Om jag skiter i att utföra ett random event, alltså bara kör förbi, kan jag göra det senare eller försvinner det? Fusk Låses mina trophies upp igen om jag laddar min sparfil som jag hade innan jag utförde fusket?
Jag har nu kört igenom alla "Main" uppdrag och har ca 60% klarat spelet, antar att de beror på att jag inte kört så många sido uppdrag?
För 100% så ska alla sidouppdrag göra sen så finns alla de där random events som också skall göras och en massa annat. Här är allt som krävs för 100%: http://www.gamesradar.com/gta-5-100-completion-guide/
Om man hoppar ur planet när man flyger då får man inte tillbaka det va? Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA
http://www.youtube.com/watch?v=ble0XWqTD3Y Här är alla skådespelare som gör rösterna Jag tycker att det är roligt att vissa karaktärer liknar skådespelaren sjukt mycket
Jo om man har köpt det och lagt det i sitt Garage... För så funkar det med bilarna i alla fall! Man kan krascha den och lämna den vid vägkanten, men den kommer alltid komma tillbaka till ditt hus
En snabb fråga: Märker ni att grafiken inte flyter på så jättebra i tid å otid? Eller har jag gjort nått fel i början när jag skulle installera spelet? :S Skickat från min Nexus 4 med Tapatalk 4
Spelet ligger och pressar konsolen så det är därför det kan lagga ibland. Många recensioner säger detta iallafall. Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4
Ah okay. Då har jag inte gjort nått galet då. Synd att det är så för det är förbaskat kul spel. Detta fenomen drabbade även GTA IV. Aja det är väll bara å lira vidare. Skickat från min Nexus 4 med Tapatalk 4
Hur "lägger man till" fordon till sitt garage så att de blir sparade? Jag har stylat en massa bilar som jag inte har vågat använda i uppdrag då jag varit rädd för att förlora dom. Vore ju drygt eftersom man har investerat både tid och pengar på det. Blir dom sparade per automatik när man kör in i sitt stora garage som är märkt på kartan eller måste man göra speciellt? Eller är det bara specialbilar köpta online som kan sparas? Är tacksam för svar. Tapatalked.