Då kanske det är en bugg i ditt exemplar för mig funkar det! jag har köpt ett extra stort garage för mina stylade bilar och dem finns kvar
Hur kommer det funka med online läget, måste man spela med sina polare man har addat på playstation, eller går det att joina random servers?
Men jag trodde kan kunde kapa flygplan vilket jag gjorde och flyga in i byggnader och spränga de, som wtc 2001 men det verkar inte gå? Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Yeah jag fick en update till gta på min ps3a för ca 1 timma sedan, men det är nog många som försöker spela så jag kom in in! väntar nån timma ;>
Så om du tar ett fordon ut ur garaget och bilen ifråga blir totaldemolerad så kommer den alltid tillbaka automatiskt till garaget? Tapatalked.
Vad fan? När jag ska uppdatera får jag svart skärm och måste rycka kontakten. Hänt två gånger nu........
Ja, så är det iaf med bilarna som man får med spelet, Franklins vita, Michaels Svarta och Trevors röda
Nu funkade det. Lät spelet ladda in lite först.. Inte vara så här på gröten >> Sent from the abyss <<