För mig står det: "Failed to host a GTA Online session. Please return to Grand Theft Auto V and try again later" Överbelastade servrar?
Här är alla buggfixar som släpptes med uppdateringen Fix for interface issues when using Internet on the cell phone after completing the game, or during a mission replay Fix for the Vanilla Unicorn occasionally becoming locked Fix for issues where the character’s money could drop below zero and become stuck there Fix for the Epsilon Program missions not progressing properly after delivering some cars Fix for issue where the Atomic Blimp sometimes does not appear as a phone contact for Collector’s Edition owners Fix for issues with saved vehicles going missing, or losing their upgrades Fixes for several map escape and collision issues along with other various bug fixes
Jag var iväg och köpte mig ett nytt GTA V idag, hänger sig fortfarande vid samma ställe :-( Skumt ändå....den måste läsa in kartan ifrån hårddisken då, och så är det något fel på den.....eller på installationen, för det är ju massvis med folk där ute som har samma problem. Jaja.....finns inte så mycket att göra. Trist som fan att inte kunna spela detta grymma spelet bara... Tillägg; Jag testade att köra dit nu....stannade bilen precis innan viadukten och sprang sista biten.....och ja, det hängde sig igen :-( En fråga.....kan man flytta savefiler till en annan konsol? funderar nästan på att köpa en ny konsol, bara för att kunna spela detta spelet. Men jag vill absolut inte börja om ifrån början igen....
funkar inte att spela med sin crew...vilket suger stenhårt! det här får rockstar fixa fort.... men det funkar att spela online med randoms....jag var inne och gjorde 1 uppdrag med 2 andra snubbar jag träffade på gatan...det var riktigt jävla roligt
Flytta dina dina saves till ett usb och återställ Ps3an. Först hittar du alla saes och sen trycker du trekant och därefter copy eller något sådant för att få dom till usbminnet, googla
Fungerade en stund för mig, sen frös det efter att han hade hämtat min gubbe och när kameran panorerade över en skyskrapa. I creds så stod det typ scripters eller något :/ Får prova sen i eftermiddags.
Blir så besviken på gta online....spelade ca 5 timmar idag, blev rank 10, nästan 30k, fin bil osv. men nu är allt borta
Ska inte sånt sparas automatiskt? Låter drygt hursomhelst, men du har iaf fått pröva online. Varje gång jag ska spela online med min skapade karakär så står det bara "waiting for other players" och sen sker det inte så mycket mer. Prövade att vänta i en halvtimma men sen fick jag nog. Jävligt oproffsigt av Rockstar, de borde ju själva hajat att sjukt många skulle spela online då spelet är väldigt hajpat. Tapatalked.
Finns det pengafusk än? Fan vad tråkigt odödlighetsfusk btw, att det bara varar fem minuter per gång. Moralkärringar undanbedes vänligen men bestämt. >> Sent from the abyss <<