Inte en aning. Inte horat i spelet än eller ens vart på strippklubb ;-) Jag brukar vara rätt nöjd med att cruisa omkring och köra över folk! Eller åka runt och ta en båt, flygplan eller annat obskyrare färdmedel :-P Skickat från min Nexus 4 med Tapatalk now Free
Är det bara för mig som det är samma gamla "bugg" som tidigare GTA att samma typ av bil som man själv kör hela tiden dyker upp. Kör man en sportbil ser man bara lyxiga bilar men kör man en rishög ser man bara rishögar. Oavsett område. Inte alltid såhär men väldigt ofta. Eller är det bara jag som tänkt på det?
Hmm! Kanske något jag får för mig då. Men känns verkligen som att det är något sånt här med alla GTA. Särskilt störande när man har en riktig rishög och vill ha något snabbare, så finns det bara amerikanska herrgårdsvagnar, minibussar och chevas överallt..
scaar; spelar inte gta V men det har varit så i alla tidigare i spelen! det är uttalat men vet inte om det är en bugg eller medvetet.
Så är det för mig när jag är i trevors område men om jag kör in i beverly hills så är det ju najs bilar. Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA
du menar rockford hills.. .. men jo så är det ju för mig också. Men även på andra platser. Fett störande ibland.
Sen är ju Beverley Hills en stad på riktigt, det från Rockford Hills som är smått baserat på BH är ju bara en del av Los Santos.
Det är ingen bugg. Det är medvetet. Däremot har de bantat ner på bilar som liknar varandra jämfört med föregående spel. De gick igenom det i nån preview-video för ett tag sedan.
Tycker den buggen blivit bättre på nya spelet jämfört med föregående spel, men visst förekommer det fortfarande. Tapatalked.
Enklare att rita upp samma modell än 395 olika...? :-) Skickat från min Nexus 4 med Tapatalk now Free
Det har blivit rejält mycket bättre sen GTA 4 då de, i samma preview-video jag tittade på om detta och GTA 5, inte själva var nöjda med det men det var det enda sättet att få spelet spelbart. Speciellt på PC. I 4:an var det lite väl mycket samma bilar. I 5:an tycker jag det är tillräckligt bra blandning. Det är ju fetare bilar i fetare områden och WT-bilar i WT-områden IRL som i GTA. Kan slå vad om ett lillfinger att man hittar XX antal Jaguar av någon modell utanför Göteborg vid kusten och precis lika många gamla BMW i Bergsjön
Ni som spelar online på xbox får gärna adda mig, CannibalFantasy heter jag. Nån som vet hur man startar en Crew? Måste man gå in på Rockstars hemsida på Social Club och fixa det? Tapatalked.
Har skaffa live nu heter Mrspeedcats Även crew (droid of sweden) kommer starta Blir kul om några spela ihelgen Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4