Varför drog du då den slutsatsen? Har du letat igenom allas inlägg? För din egen räkning så jag jag meddela att jag inte är så alert klockan halv tre en lördagskväll. Det är coolt att skriva med ä, swag typ, haha. Sen kan du byta plats på använder och gärna, så låter du mindre dum ut.
Skyll på det. Men ja, det är nog jättecoolt att skriva som en sexåring. Kan du skriva lite rim å ramsor å sjunga också? Eller jag vet! Kan du inte berätta din favoritlek? Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Jag är 20, och skriver väldigt varierat. Mest beror det på trötthet eller om jag bara inte orkar skriva helt perfekt hela tiden. Hur som haver, tror ni min dator klarar att dra runt GTA V? CPU: Intel Core i5 3570K GPU: MSI GeForce GTX 660 TwinFrozr 2GB OC RAM: 16GB Corsair Vengeance 1600 MHz CL9 Mobo: Gigabyte GA-Z77-ds3h
Du borde nog kunna maxa spelet i ca 30-40 FPS. Sen kan du nog ställa ner lite ögongodis och få det till 60. Sent from my Xperia Mini Pro using Tapatalk 2
Jag skulle nog säga att du inte ens behöver fundera! Om folk tror att min burk klarar det och din är ja Väldigt mkt bättre, så är det klart att den kommer klara det! Du kommer nog ganska lätt kunna köra 1080P å hög kvalité utan större FPS problem skulle jag tro.
Det där med FPS har jag aldrig riktigt bekymrat mig om. Så länge jag kan spela det i en acceptabel hastighet i acceptabel grafik så är jag nöjd. Om den sen inte spelas i 60 FPS skiter jag fullkomligt i.
Okej hehe, ganska subtil humor Vilket av GTA spelen ligger varmast om hjärtat då? Själv är det San Andreas, älskade känslan av total frihet eftersom det spelet var såpass stort och variationen av fordon. Skickat från min LG-P880 via Tapatalk 2
http://www.rockstargames.com/newswi...ft-auto-v-special-edition-and-collectors.html Tog mest den för kartan Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4
Nice, schysst att man även fick luftskeppet som bonus. Har inte förbokat än, men gör det imorgon när lönen kommer. Blir lätt en special edition! Skickat från min LG-P880 via Tapatalk 2
När är det vi kan köpa det? Har tre olika datum och är lite förvirrad Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
Och då till PS3 va? Har bokat av saker runt den 17:e just för att lira. Till och med sambon är utomlands :-) Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4