Hm, menar du menyn som kommer upp när man håller inne select? (ps3) Skickat från min HTC One via Tapatalk 2
Texten "Daz Gillinger..." är en länk, så du vet. En rappare som har två låtar med i GTA V, tydligen har inte Rockstar tillstånd att använda hans låtar. Han fick ett erbjudande på 4271 dollar, men accepterade det inte. Hans plan är knappast att få alla skivor att återkallas, snarare att få flera miljoner i skadestånd.
Lyssnade på Non-Stop-Pop FM, minns inte den exakta frasen men var något liknande "A massive artist from Sweden, Robyn", ("artist" kanske var något helt annat, minns inte). Lite roligt att svenska artister är med i spelet. :-)
Igår en polare bjöd in mig i sin nya lägenhet, vi är grannar och köpt varsin 400 tusen lägenheten med 10 garageplatser. När vi kommer in i hans lägenhet en annan lirare lallade runt där, jag skämtade att han pojkvän var hemma. Han ville slänga ut killen men det gick inte hahaha Han hade bra fest iallafall, sjuk spel!
Så onödigt att köpa lägenhet för 400k, finns ju identiska lägenheter för ca halva priset Skickat från min HTC One med Tapatalk
Är det i GTA Online man kan köpa lägenheter? Kan man ha sina "offline-pengar" i online? Isf vore det häftigt om jag kunde fläska på med en takvåning för några hundra miljoner dollar för på Franklin har jag fortf ca 1.8 miljarder kvar..
Nej det är lyx att köpa dyraste och lyxigaste huset i spelet och ha 10 garageplatser. Det är kul att bo högst upp haha Man kan inte spendera offline pengar på online. Du måste göra uppdrag och tjäna pengar. Jag har köpt hus för 400 tusen, 3 lyxbilar som Jag har dessutom pimpat upp. Min nästa projekt är en stridsvagn och stridsflyg sen är jag nöjd. Jag har sparat hittills ca 500 tusen By Galaxy S4
Jag tycker GTA V går väldigt dåligt på mitt PS3.. på alla filmer ser det ut som grafiken på SA ibland... Skickat från min LT26i med Tapatalk
+200k för min lägenhet med 10 garage platser, ser likadan ut som den för 400k. Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Nej, tro mig det är inte likadan kan bjuda dig hem till mig om du har Xbox 360. Gamertag: Lias08 By Galaxy S4
Det är visst likadant! En polare köpte den för 400k och jag köpte en för 220k tror jag...enda som skiljer sig är utsikten. Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2