Har upplevt en sån sjuk bugg i GTA Online. Jag hade en bounty på 9000$ på mig, så en snubbe i mitt crew dödade mig och tog den och skulle föra över halva summan till mig. Istället för att 4500$ trillade in på kontot så fick jag istället lite över 100.000.000$. Helt sjukt! Räknade ut att jag fick GTA dollar värt ca 14.500 kr. :-D Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Har oxå tänkt tanken, men det är ju inte mitt fel att Rockstar har klantat sig och möjliggjort denna buggen. Så skulle kännas lite dumt om man skulle bli straffad pga det. Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Jag tänkte Bumpa denna tråden å höra ifall någon fortfarande lirar GTA Online (På PS3)? Själv har jag börjat ganska nyligen men har varit ganska effektiv så har lägenhet med 10 Bils garage, 5-6 bilar och är level 27. Om folk fortfarande är aktiva så kanske man kunde starta en Swedroid Crew, det skulle vara lite trevligt. Göra uppdrag och åka runder med andra Swedroidare. Någon som kör?
Startade det för första gången i fredags. Lirade lite med ett par kompisar men vi körde ju mest runt och löjlade oss. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Jag spelade nyss. Grymt tråkigt egentligen, fattar inte poängen. Har fetaste lägenheten och sjukt mycket pengar och har knappt spelat.
Kör också fast på x360 och har gjort en crew men du kan göra en för ps3 om du vill de Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Har det hänt mycket i gta på sistonde? jag har inte spelat det på några månader.. funderar på ifall jag ska börja spela lite igen! nån stor/rolig update(s)?
Jag har inte heller spelat det på några veckor nu, Jag testade online en gång men det var ingenting för mig. Det enda som hindrar mig från att sälja spelet är att R* gick ut med att de ska släppa en singleplayer DLC någon gång i år! Så den väntar jag på
Nää det största som har hänt på sistone är väl Beach Bum update och de som har lyckats "fuska" till sig pengar genom att göra om uppdrag och kör bounties på varann så att de får 100? miljoner har blivit av med sina pengar/temp bannade. Och såklart lite allmänna förbättringar för att minska lagg/dc.
Nån som vet när det kan tänkas komma till PC? Är så förbannad trött på att låtsas att det är exakt och roligt att skjuta med en handkontroll. Fan va booring det är. Antingen trycker man på aimbot-knappen, då dör de med en gång, eller så är det helt omöjligt att sikta exakt jämfört med en mus. Bilkörningen är roligare än med mus och tangentbord men det är marginellt och också det enda som känns bättre. Ångrar att jag köpte det på PS3
Ngn som vill lira lite GTA V o ha allmänt kul o tjöta skype? skype: summertunes2 Xbox Live tag LodareN Hoppas vi hörs! Lirar inprincip varje dag!