Ser riktigt coolt ut. Har i princip aldrig spelat ett spel i mitt liv (förutom Minecraft), men jag känner att jag eventuellt köper detta. Kommer det till OS X?
Eller installera Windows. Vill man spela är man helt fel ute om man kör Mac OS X eller Linux. Windows är the real deal för spel, så är det, tråkigt nog.
Fan va glad jag blir om man kommer att kunna köpa det på natten till tisdag Var länge sen jag faktiskt längtade till ett jävla spel! Speciellt ett till PS3...
Jättemycket gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=lYKX9Lv07eE Driving around. Flying Jet & Plane! More Driving. Driving Jet. Jet Ski Towing a car [MISSION!] Big Airplane! Roller Coaster! Free roaming ! Quad Bike Atomic Blimp GTA 5 Tennis GTA 5 Golf Shark Attack! Parachute Car Customization
Japp, blev uppskjutet. Har för mig att Rockstar tillomed hade reklam som visade att spelet skulle släppas i maj.
Dimper mitt spel ner i brevlådan imorgon? Komplett skrev att de skickat iväg det runt kl 7 imorse och då bör det ju teoretiskt sett hinna till Torsvik inatt för sortering sen ner till Oskarshamn imorgon lagom till postutdelningen på förmiddagen. Kan inte spåra det då jag tog det som postbrev.
Inget speciellt ironiskt med det? Det var planerat att släppas i våras, men de sköt upp det till 17 september.
Minns ni första gången ni spelade Grand Theft Auto? Jag var runt 5-6 år när jag spelade GTA1. Det kanske vore logiskt att ha kallat spelet kort och gott "GTA" men nej, jag tyckte att "ut och in" var en bättre passande titel. Namnet syftade på att man kunde gå ut och in i bilar. Såg på någon video där jag spelade det, grämer mig över att jag krockade i varje hörn och missade allt jag försökte träffa. Ibland när jag lyckades blev jag såklart väldigt stolt och tyckte jag var grym, tyvärr.