Det lär inte komma fram tidigare än den 17:e. De är jävligt griniga på att skicka ut spel dagen innan riktig release.
Konstigt. Står som skickat på Komplett och jag har t.o.m. fått kollinummer. Dock kan jag inte spåra det då det är ett brev.
Jo men posten brukar inte heller leverera tidigare än vad de skall levereras. Kollar man på affärer är det ett stort no-no att ta hem spelet dagen innan. Annars hade det vart rätt enkelt för anställda på allehanda elekronikkedjor att sitta och lira sen i fredags Spelföretagen är rätt griniga med releasedagar. Jag hoppas att ditt kommer imorgon men jag hade inte hoppats på det eftersom det isf har begåtts ett misstag någonstans.
Jag säger inte att han inte kommer få det. Jag säger bara att han inte skall förvänta sig att få det eftersom det enligt de regler de måste följa inte får levereras tidigare än releasedagen. That's it.
Lite Schrödinger's cat över det hela, man vet inte vad som finns innan man tryckt, och alltid vill man veta..
mobilen finns kvar, men nu är de en touch mobil. du kan göra "quicksave" som är jädrigt lämpligt tycker jag. sen är det de vanliga, surfa , kolla mail , sms ja och så ringa till folk och hitta på saker spela golf m.m men fuska, vem vill fuska på detta spel, inte jag. det är så fruktansvärt roligt. om alla spel var så här bra, då skulle jag gladligen kunna köpa spel alltså. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
FAN SÅ FETT, tror också jag ska försöka få mig en kopia. Vad får man ge för en fysisk sådan, i butik? Edit: Beställde just GTA V på Elgiganten, SJUKT TAGGAD!!!!!!! :-DDDD