Något som upplevet detta med Beta 3, att mobilen inte ansluter automatiskt till ett wifi-nätverk?
Så länge jag är ansluten till nätverket hemma rullar det på utan problem, men om jag av någon anledning frånkopplas, så kan den ej återansluta automatiskt, utan jag måste gå in under inställningar och göra detta manuellt. 
The står även "inaktiverat" på just det nätverket när jag går in i listan över tillgängliga Wifi-nätverk.
För de som använt "Tasker"-appen innan så fungerar inte längre valet "keyguard pattern on/off". De vill säga grafiskt lösenord kan ej sättas på/stängas av längre. Tasker säger att det valet ej stöds på denna "device" nu. 
Det vill säga, det går varken längre att stänga av/sätta på grafiskt lösenord automatiskt vid olika händelser, så som vid anslutning till ett nätverk, eller ansluta automatiskt till sitt hemnätverk nu.
Vilket jag tror har att göra med problemen som Westholma4t tidigare beskrivit.
Sedan har jag provat med TeslaLED, Ficklampa och LED-light, och alla tre lyser så pass svagt med X10ans led-blixt att det går att kolla in i den utan problem, mot förut då den var som en strålkastare.
Någon som vet om allt det är ett känt "issue", eller upplevt samma sak?
I övrigt fungerar Romen perfekt.

Last edited: Jan 29, 2011