Ja, jag får väl ta och göra det. Tyckte appbrain-varianten verkade vettig, men om den inte funkar är det ju ingen poäng med den...
/Daniel
edit: En lösning iofs hade ju varit att kontakta han som gjort appen (dvs saol-appen) och säga till honom att skärpa sig. Dock verkar enda kontaktkanalen till honom vara via facebook. Eftersom jag kategoriskt vägrat skaffa mig ett facebook-konto så kan jag med andra ord inte. Så den lösningen går också bort...
edit 2: Ok. Testat med Market-patchen nu. Det funkade ju nästan. Funkar att avinstallera appar. Funkar även att leta reda på appar som jag inte hittade förut (typ saol). Det enda som inte funkar är att faktiskt installera någonting, då får jag FC. Tips?
edit 3: Moahaha!!! Nu funkar det ju. Jag var korkad nog att titta på första inlägget i tråden och ladda hem apk:n som var länkad där. Efter att ha tagit hem filen på sidan två i tråden så funkar det ju. Nu ska här laddas :-) Men du Richi, skulle du kunna uppdatera första inlägget så det funkar? Så slipper man fler dumma frågor från ignoranta kretiner som jag...
Last edited: 7 november 2010