Något lurt har hänt!!!!
Idag var jag inne i
Tele2 för att häva köpet efter 3 inlämningar. Sista felet jag fick var att proxy sensorn hade pajat efter skärm byte. Men jag hade tappat bort den fösta följesedeln som jag fick med. Därför ville
Tele2 att jag skulle ringa
Anovo och be de att skicka en ny.
Jag ringde Anovo och de bad mig att ge den första mobilens imei nummer.
Ju glömde säga att Anovo byte ut den första mobilen till en ny första gången jag lämnade in den. När tjejen som slog in imei numret in i datan fuckade allt sig XD Hon sa något konstigt tjej namn som inte bodde i Västra Götaland där jag bor och frågade om det var jag. Jag fattade ingenting.
Jag förklarade för henne att de hade byt ut mobilen åt mig första gången och att jag inte äger den mer men jag behöver bara följesedeln. Hon tyckte det var jättekonstigt och den personen som hade lämnat in den hade lämnat in den för samma fel som jag. Men till slut skickade hon följesedeln.
Det här är vad jag tror. Sony håller på att gå in konkurs och de gör allt för att spara pengar. Det betyder att de säljer gamla telefoner som nya!! Sony hoppades på att en dum människa skulle få den och inte märka felet.
Hade mobilen varit en demovara hade inte Anovo tagit i mot den för att då vet kunden att det är något fel på den därför kan den inte reperas för samma fel.
Vad tycker ni jag ska göra? Ringa den personen och förklarar för henne att hon har fått en begagnad mobil som en ny?
Click to expand...