Halebop dubblar rubbet

Diskussion i 'Telia, Fello & Halebop' startad av Mozze, 27 maj 2013.

  1. Mozze

    Mozze Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 okt 2010
    Inlägg:
    1 380
    Mottagna gillanden:
    93

    MINA ENHETER

    Halebop rubbet och rubbet stor.

    detta var det som var innan igår kanske?

    nu finns det bara en som är gamla halebop rubbet stor och är 600 samtal 6000 sms/mms oså. men till priset av vanliga halebop rubbet för 269kr/månad.

    jag tecknade för typ några veckor sedan, tror ni ändringen gäller oss som tecknat tidigare också eller?
     
  2. Mozze

    Mozze Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 okt 2010
    Inlägg:
    1 380
    Mottagna gillanden:
    93

    MINA ENHETER

    Nej. Binder man sitt befintliga Halebop abonnemang, tecknar abonnemang på sitt Halebop kontantkort eller flyttar sitt nummer till oss eller tecknar nytt abonnemang och beställer innan: 13-09-22 så får man del av den kampanj vi har nu.


    Villkor:
    https://www.halebop.se/support/villkor


    "Dubbelt upp på Rubbet

    Skaffa Rubbet eller Rubbet Stor så dubblar vi antal samtal och meddelanden. Nytt innehåll under kampanjperioden: Rubbet: 600 samtal och 6000 meddelanden. Rubbet Stor: 1200 samtal och 12000 meddelanden. Det dubbla innehållet gäller så länge abonnemanget är aktivt dock längst tom 2099-01-01 och kan inte kombineras med andra kampanjer. Erbjudandet gäller köp gjorda mellan 13-05-23 och 13-09-22."


    svaret jag fick, så endast kunder som tecknar mellan vissa tider får ta del av fördubblingen, sjukt trist inställning egentligen
     
  3. S-Droid

    S-Droid Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    27 jul 2010
    Inlägg:
    4 638
    Mottagna gillanden:
    666

    MINA ENHETER

    Måste då tycka att det är riktigt dåligt av halebop att sänka datan, har stora rubbet med gamla planen på 10gb vilket jag minst behöver.

    Så när jag byter lur till höst och förlänger så kommer jag bli av med 4gb data...:(

    GT-N7105 via Tapatalk 2
     
  4. Mozze

    Mozze Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 okt 2010
    Inlägg:
    1 380
    Mottagna gillanden:
    93

    MINA ENHETER

    jaha, sorry, jag har missinformerat lite, dem har inte sänkt nånting, dem har dubblat samtal och sms för bägge! thats it, datan är fortfarande 3gb och 6gb. men fördubblingen gäller inte de som tecknat tidigare
     
  5. S-Droid

    S-Droid Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    27 jul 2010
    Inlägg:
    4 638
    Mottagna gillanden:
    666

    MINA ENHETER

    Dom har inte sänkt datan just nu utan tidigare vilket jag tycker är dåligt
    Jag har 10gb och inte 6gb som det är nu på rubbet stor

    GT-N7105 via Tapatalk 2