Fråga: Hanteringstid av support hos Elgiganten

Diskussion i 'Galaxy S4 Active' startad av stevraex, 3 maj 2014.

  1. stevraex

    stevraex Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 nov 2012
    Inlägg:
    317
    Mottagna gillanden:
    58
    Operatör:
    Telenor, Tele2, Telia, 3
    Telefon:
    OnePlus 3

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor, Tele2, Telia, 3
    Telefon:
    OnePlus 3
    Telefon 2:
    iPhone 4,5
    Telefon 3:
    Samsung Galaxy S4 Active
    Platta:
    Xperia Tablet Z
    Platta 2:
    iPad Air
    Övrigt:
    LG Urbane, Chromecast 2nd gen. Xperia V, Nexus 7 WiFi (2012)
    Hej,

    min Active har nu fått något fel och tappar täckning i tid och otid samt har svårt att koppla sig till 4G alls. Börjde inträffa för ca 2v sedan. Har återställt luren 2ggr utan någon förbättring.
    Det är inte operatörens fel (Telia) då det fungerar utmärkt med samma SIM-kort i två andra lurar, Xperia V och iPhone 4.

    Så jag tänkte lämna in den till Elgiganten där den köptes i juli 2013.
    Någon med erfarenhet av hur lång tid det tar hos dem med ett supportärende samt hur mycket de "krånglar" om orsaken?