Bytes: Har en iPhone 3GS 32gb Låst till 3 till 2011-09-12

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av baracken, 16 aug 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. baracken

    baracken Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 feb 2011
    Inlägg:
    1 707
    Mottagna gillanden:
    103

    MINA ENHETER

    Ja jag skulle vilja byta min iPhone 3gs 32gb mot en SE Xperia mini pro (ej x10) eller en Nexus S/one.
    Jag fick tyvärr ej med något kvitto när jag fick telefonen men personen lovade att skicka detta på posten om han hittade det. Även låda fattas, annars ingår originallurar och laddare + sim-verktyg.

    Bytte till mig den bara för att se vad det var man "missa" men känner inte att iPhone är en telefon för mig.

    Telefonen är 2 år gammal och har då skönhetsfel inklusive repor på skärm, sen är det även 3 små jack på telefonens baksida dock inget som syns alltför mycket. Omkopplaren för tystläge går för långt på något vänster så den slår igång ljudet igen men kan gå att lägga ett litet lager lim eller något så borde det fungera, har provat lägga nageln emellan och då har den satt i tystläge som det det är tänkt.

    Telefonen är uppdaterad till 4.3.5 så går tyävärr inte att låsa upp för att kunna använda med valfri operatör, och endast tethered jailbrak är möjlig. Men telefon levereras ej jailbreakad.

    Vill att bytet sker mellan fyra ögon
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.