Har installerat RUU rom (unroot), kan jag skicka in på service nu utan problem?

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av xziaz, 10 maj 2011.

1. xziaz

xziaz Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Hej!

Jag har haft minneskortproblem, tror det är läsaren som pajjat eller något...

1.Men iaf jag läser att folk säger att man ska koppla sladden på ett usb uttag HELST bak i datorn men jag gjorde det där framme, gör det någon stor skillnad?

2. Allting funkade som det skulle, mobilen rensades till standard och testar terminal att skriva su, där fick jag access denied eller något. Testade sen appen shootme, där stod det att jag saknade access till root. Är det 100% säkert att HTC inte ser att jag pillat med root osv?

Min fråga är då: Tror ni min mobil är redo för service, lär jag bli av med garantin? Eller låter det korrekt som jag beskriver, att den är 100% unrooted!?

Tackar :)

2. xziaz

xziaz Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Hade varit tacksam för svar...

3. drench

drench Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Bör ju inte vara några problem, den är ju tillbaka till stock med htcs egna firmware. Och du har ju inte längre root access så det funkade ju :P du kan ju starta upp med vol - och power och se så din recovery är borta :)

4. xziaz

xziaz Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Menar du då att komma in i den menyn så man kan välja ett par grejer, och sedan trycka recovery? :) För om jag inte minns fel så kunde man göra så för att komma till Amon Ra