*Uppdatering*
Jisses vad många svar
jag menar tack!
kanske skall förtydliga att det sms jag fick inte antydde detta företag på något sätt
precis som
@F-Forward visar SÅ såg det ut!
Först tordes jag inte ens försöka logga in med mitt användarnamn och kod, blev så nojig.
Men jag har då gjort följande.
Jag använde mitt Mastercard som är i princip det enda jag använder online, så jag ringer Nordea och dom håller med er att Spärra det vilket vi gjort (nytt kort på väg)
Sedan står köpet på 39 kr som reserverat och jag kan inte NU reklamera det förän det blir en transaktion så det väntar jag på.
På företagets hemsida fungerade det att avbeställa abb. vilket jag gjorde, om nu det funkar återstår att se.
sedan mejlade jag deras supportnummer och var tydlig med att jag inte accepterar några abb eller köp nu eller i framtiden.
Så vi får se vad som händer, tack för era tips och hjälp, mycket uppskattat!
Click to expand...