Då var den inlämnad till Telenorbutik idag 12:15.
Jag köpte den förra Måndagen 5/9 i butik 17:10.
Pratade först med Samsung support 2ggr(ena gången blev jag bortkpplad mitt i samtalet), de sa att inom sju dagar från köp,
får man ut en utbytes, så upfattade jag det iallafall,
men Telenorbutiken måste skicka den till Telenor Service i Malmö för utvärdering.
Men de i butiken kunde dock konstatera felet på plats.
Samsung borde nog se över sin prudukt och kundsupport...
Ekot citat:
Japanska biltillverkaren Honda återkallar nära en miljon bilar på grund av felaktiga fönsterhissar. I värsta fall kan de smälta och börja brinna.
Ingen har ännu skadats.
De flesta av de återkallade Honda-bilarna har sålts i Japan och Kina, men även i Nordamerika återkallas över 100 000 bilar.
:slut citat.
Fortsättning följer...
Last edited: 13 september 2011