Problem: Har testat allt...

Diskussion i 'Galaxy Note 3 - ROM-filer och utveckling' startad av Tommy Howler, 1 jun 2015.

  1. Tommy Howler

    Tommy Howler Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 jun 2015
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag försöker få in en Rom som jag tycker verkar bra för min Note 3:a. Det är Audax.

    Började med en nollställd telefon. Följde en guide och lyckades roota den. Sen är det det här med att få in clockworkmod på den som inte vill fungera. Jag har nu prövat med heimdall, fastboot och att installera den från google play.

    Det är en lte. Jag ber om ursäkt om det är för lite info men jag är så himla trött att det är tveksamt om jag får ut mig allting om hur jag gjort allt. Finns det någon som gjort detta på min telefon och kanske vet vad det är som jävlas och hur man kan gå runt det?

    Jag är ingen expert men har flashat ett gäng telefoner hittills och det har trots problem gått men här är det tvärstopp. Jag följer en massa engelska trådar förvisso -kanske finns någon svensk som fungerar?

    Återigen förlåt om jag verkar lat men jag skulle verkligen vara lycklig om någon bara hade "svaret" eller kunde länka mig rätt på så att jag kan få till det.
     
  2. erik90

    erik90 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 okt 2011
    Inlägg:
    165
    Mottagna gillanden:
    61

    MINA ENHETER