Förstod inte riktigt vad du menade där med (men lägger du en in flashfil i Flashtool) men antar att det ska stå "men lägger du in en flashfil i Flashtool".
Det jag gjorde när jag startat Flashtool var att klicka på Flash device sedan flashmode, väl där så valde jag den firmwaren som skulle in (en stock såklart) och så började den leta efter telefonen, den hittar den, det händer inget, sedan kommer det upp en ruta där det står att man ska koppla ur telefonen, sätta i den igen och hålla in någon knapp, (kommer inte ihåg just nu vilken, men provade alla) telefonen kopplas in och flashtool hittar den, händer inget, får ett felmeddelande, telefonen kopplas ifrån. Kommer inte ihåg exakt nu för det var ju ett tag sedan

men jag har iaf provat alla kombinationer man kan tänka sig, följt en massa guider, och resultatet blir det samma. Ett av dom stora problemen skulle jag tro var att telefonen hela tiden anslöts och kopplades ifrån hela tiden, hur jag än gjorde.
Nu blev det mycket text ^^
Har iaf skickat ett mail till butiken jag köpte den och frågat om man kan få någon status på hur det går för CR Service som har telefonen nu. Så får vi se

Click to expand...