hd inspelning och några frågor till...

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av gurgel, 2 aug 2010.

1. gurgel

gurgel Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15

MINA ENHETER

jag har nu äntligen istallerat 2.2, min stora längtan var att få hd inspelning i formatet mp4, men jag ser att det fortfarande blir i 3gp filer,trots att jag valt mp4 i inställningarna,är det bara hos mig det blir så, eller blir det så för alla?

sedan så är fortfarande ljud kvaliten på inspelningen väldigt dålig, eller går det att ändra det någonstans?

jag såg en video på youtube där en dansk kille visade lite nyheter om 2.2 i desire, han visade bland annat en carpanel funktion och en app som man väljer var man vill installera aplikationerna, i telefonen eller sd kortet, dessa funktioner kan inte jag hitta efter uppdateringen,är det någon som vet var dessa kan finnas?

2. mortuus

mortuus Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    690
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    OnePlus Nord 2 5G

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    OnePlus Nord 2 5G
    Telefon 2:
    Redmi 9
    Platta:
    Shield K1
    Ja den sparar alla filer i .3gp format, helt korkat man borde ju ha ett val att köra mp4 fattar inte varför..

3. Orio

Orio Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7
    Telefon:
    Iphone 8

MINA ENHETER

Telefon:
    Iphone 8
    Håller med, ser inte heller denna funktion om att välja vart man ska spara programmet.

4. Slajk

Slajk Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    133

MINA ENHETER

Efter man har installerat ett program så får man gå in i "Hantera program", leta upp programmet och trycka på "Flytta till SD-Kort".

5. Orio

Orio Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7
    Telefon:
    Iphone 8

MINA ENHETER

Telefon:
    Iphone 8
    Just i denna youtube video så får han välja innan han installerar vart han vill lägga det. Just nu får jag flytta varje gång efter jag installerat.