Heavy Gunner 3D

Diskussion i 'Spel' startad av nkewk, 15 okt 2010.

  1. nkewk

    nkewk Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 aug 2010
    Inlägg:
    321
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Tjena jag har laddat ner detta spel som en .apk fil och installerat via astro och det fungerade bra att installera men när jag ska spela så kommer det att den behöver ladda ner ytterliggare 15 mb...

    Och då tryckte jag på "Download" och sen gick den MYCKET sakta via full sändning i Wifi.

    Senare när den hade gått halvvägs efter ca 30 minuter så sa den: Download aborted?!?!

    Någon som vet felet? har en HTC Hero

    Tack på förhand

    / nkewk
     
  2. Hampa_D

    Hampa_D Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jun 2010
    Inlägg:
    2 409
    Mottagna gillanden:
    371

    MINA ENHETER

    verkar som du laddat hem en pirat version, har du hittat den så kan du säkert hitta game data filerna? men om din hero är tillräckligt vass att spela spelet är en annan fråga.
     
  3. nkewk

    nkewk Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 aug 2010
    Inlägg:
    321
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Men om tex du kan spela det varför skulle inte jag kunna det? Spelet är köpt via Market!
     
  4. Hampa_D

    Hampa_D Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jun 2010
    Inlägg:
    2 409
    Mottagna gillanden:
    371

    MINA ENHETER

    jadu det kan ju vara nåt strul med din rom. eller så får du helt enkelt leta reda på game data filerna och lägga in dom. annars pröva ladda ner det ett par gånger till från din telefon. får du det inte att fungera ändå får du väl avinstallera spelet och få tillbaka pengarna....
     
  5. nkewk

    nkewk Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 aug 2010
    Inlägg:
    321
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    aa, aja skit samma tack för hjälpen.. :)
     
  6. Hampa_D

    Hampa_D Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jun 2010
    Inlägg:
    2 409
    Mottagna gillanden:
    371

    MINA ENHETER

    det var så lite men har du laddat hem det från market har du ju 24h på dig att testa och lämna tillbaks det, dom drar då inte några pengar från ditt kort.
    men är det nåt annat så får du nog vända dig någon annanstans. är spelet kompatibelt med din telefon vilket den verkar vara men det ska lagga ordentligt så finns det lösningar om du GOOGLAR