Övrigt: Hejdå!

Diskussion i 'RAZR - Allmänt' startad av Lobac, 30 dec 2011.

  1. Lobac

    Lobac Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 maj 2010
    Inlägg:
    128
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Tack och hej Motorola Razr!
    Jag har fått nog och bytt ut den.
    Under några dagar har jag tålmodigt väntat på uppdateringen och fick den ÄNTLIGEN igår. Nu skulle ju alla problem med sim-kort, Wi-fi och dåliga kamerabilder vara lösta.
    Det första som hände, en timme efter uppdateringen var att den tappade sim-kortet. Den hade fortfarande svag uppkoppling mot wi-fi (dock så kraschade inte routern, under den kvarten jag var uppkopplad. Alltid ngt.). Kameran presterar fortfarande bilder under all kritik, om man jämför med mina tidigare HTC-mobiler.

    Nu är den ivf utbytt mot en HTC Sensation XE, som var den mobilen jag valde bort i förmån för Motorolan. Hoppas på ett smidigare mobilliv nu.

    Vill bara tacka alla hjälpsamma själar här på Motorola Razr-delen av Swedroid. Det är er och den varma skärmen (som fått så mycket oskälig kritik), som jag kommer sakna, nu när jag bytt tillbaka till Htc!

    Lycka till med era mobiler!! :)
     
  2. Xedious

    Xedious Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 nov 2010
    Inlägg:
    62
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Tråkigt, själv har jag inga som helst problem med min Razr. Kameran är rätt dålig, det håller jag med om.
     
  3. atd08001

    atd08001 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 feb 2010
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Fick lämna in min Razr på lagning i dag efter enbart en veckas användning då 3.5 ljudutgången inte fungerar. Någon som har haft samma problem? Nu Har jag fått låna en underbar gammal Samsung som har färg-skärm och polyfoniska ringsignaler, Ska bli gött att få bekanta sig med den i 4 veckor vilket reparationstiden är.
    ps. Tele2 i Nacka forum är helt okunniga och värdelösa.
     
  4. skaft

    skaft Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 apr 2010
    Inlägg:
    110
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    Min 3,5 mm utgång slutade också men det va på grund av ludd som va lätt att pilla ut med en tandpetare.
     
  5. atd08001

    atd08001 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 feb 2010
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Borde jag ha kikat närmare på. Inte ens min lånetelefon fungerar så blir tillbaka till tele2 i morgon igen...
     
  6. AndersN

    AndersN Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 feb 2010
    Inlägg:
    60
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Trist att det verkar vara så många med fel, har inte haft något fel alls med min.
     
  7. atd08001

    atd08001 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 feb 2010
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Va nere på tele2 idag och dem hade inte skickat iväg min telefon än, så jag tog tillbaka telefonen och sen pillade jag lite i ljudutgången och nu funkar det.. :D
    Men måste säga att dem på tele2 butiken inte kan speciellt mycket om någonting alls..
     
  8. Lobac

    Lobac Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 maj 2010
    Inlägg:
    128
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Problemet jag hade med Wi-Fi, hade nog kunnat avhjälpts med en uppdatering av routern. Då den även kraschade när jag kopplade upp min Sensation XE mot den. Så Razrn, ska nog inte klandras i detta fallet.
    Efter uppdateringen flyter allt på!!
     
  9. Perus

    Perus Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 okt 2010
    Inlägg:
    203
    Mottagna gillanden:
    73
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    SGS23

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    SGS23
    Telefon 2:
    iP14
    Platta:
    Huawei mediapad M2 8"
    Tråkigt att höra, själv upplever jag en stabilitet som får en ångra vissa tidigare köp där produkten fått genomgå fem (minst) uppdateringar utan att komma i närheten av Razr:n. Inga namn ingen nämnd ;-)
    /Per
     
  10. papinho

    papinho Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    11 apr 2011
    Inlägg:
    1 276
    Mottagna gillanden:
    67

    MINA ENHETER

    Är telefonen verkligen så dåligt och bugging som det skrivs? Stort fan av Motorola då de gör gryma telefoner med kvalité men verkar ha misslyckats med denna? Är på jakt efter en ny lur och efter ha köpt en xoom så gillar jag Motorola mer och mer (förvisso är xoom vanilla android) verkar som att flera har problem med skärmen, 3.5mm uttag m.m

    Är ics utlovad?

    Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
     
  11. imlal

    imlal Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 jul 2010
    Inlägg:
    249
    Mottagna gillanden:
    17
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Xiaomi Mi10

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Xiaomi Mi10
    ICS är utlovat de har dock inte sagt när men det verkar som det blir första halvan 2012. Själv hade jag problem med min första Razr som spontan reboota och hade problem med SIM-kortet men efter att ha fått telefonen utbytt så har jag inte haft några som helst problem. Grymt nöjd med mitt köp iaf.
     
  12. riqe1234

    riqe1234 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 feb 2011
    Inlägg:
    23
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Det är bara dom som råkar ha problem som skriver
    Alla andra som är nöjda sitter upptagna och leka med sin fantastiska lur ink mig. :P
     
  13. Mjukglass

    Mjukglass Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 jan 2012
    Inlägg:
    13
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hoppas på bättre lycka med HTC:n istället. :)