Övrigt: Helomvändning

Diskussion i 'Google Nexus' startad av erolwi, 4 nov 2012.

  1. erolwi

    erolwi Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 aug 2011
    Inlägg:
    37
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Var en av de första som köpte iPhone 3gs och var grymt nöjd. Var ändå sugen på något nytt efter den och köpte mig en Xperia Active. Ville ha en tränings mobil med hyfsad kamera. Träning och foto funkar den helt ok för men i övrigt är den helt kass, var som att gå 5 år tillbaka i tiden jämförtmed iPhonen. Appar kraschar, minnes problem och sen den fick ics, så sjukt seg att den knappt går att använda öht.

    Blev sugen på en Lumia 920 så fort jag såg den. Snygg, bra kamera, inget buggigt Android, stor skärm mm, dock helt utan förståelse från polarna... Väntat på den sen presentationen och snart kommer den. Fick häromdagen för mig att det kanske inte var en Lumia jag skulle ha ändå. Min Xperia uppskattar jag mest för att den är liten och smidig och tålig men i verkligheten använder jag den mest för surf och mail. Kom på att jag kanske skulle skaffa en surf platta istället , avinstallera alla appar från Xperian och hoppas den blir lite rappare. 10 min senare, 5 min googlande och jag hade spontanbeställt en Nexus 7 32gb från Webbhallen. Hoppas den är bättre än Xperian annars blir det en Wsurface...

    Hitta fodral var svårare än platta, blev efter timmar av surfande en Encase Ballistic Nylon Pouch, vill bara ha något som skyddar när dörren är i väskan och vill ha den ren när jag använder den. Nu bara några veckors väntan på allt!


    Skickat från min ST17i via Tapatalk 2