Helt plötsligt dåligt batteri?

Diskussion i 'Desire HD' startad av Hoffmeister2, 23 maj 2011.

1. MalZon

MalZon Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    53
    Telefon:
    Pixel 6 Pro 12/256Gb

MINA ENHETER

Telefon:
    Pixel 6 Pro 12/256Gb
    Märkligt, jag har bättre batteritid i min DHD sen uppdateringen..

Mvh Jonas

2. DigitalMad

DigitalMad Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    221
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    Var med om något sjukt i dagarna.

Jag återställde min telefon i lördags pga att jag inte kunde synka google kontakter, fick något felmeddelande. Batteritiden innan dess var OK, inget mer bara OK. Men sedan hände något, jag vet inte vad och hur men min batteritid har blivit helt galet bra. När jag kollar på Battery Indicator så står det:

Samtal 32&
    Wi-Fi 19%
    Skärm 17%

Det jag tycker är sjukt är att alla har klagat på att samtal drar så mycket batteri, vilket Battery Indicator också indikerar men jag har 70% kvar efter 13 timmar och då har jag surfat,smsat,ringt,lyssnat på radio i ett par timmar.

Vet ej om det funkar för alla, men ville bara dela med mig erfarenheten :)
    Kan vara värt o testa att återställa

3. Hoffmeister2

Hoffmeister2 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jo jag Mailade HTC om batteriproblemet. Hon där sa att jag skulle installera om telefonen eftersom den kan ha buggat ur efter uppdateringen. Så ska testa det jag oxå så får vi se.

För jag drog ur laddaren kl 1 inatt, och då var den fulladdad. Kl 8 imorse var den på 76 %....e ju fan skrattretande....

4. swampmonkey

swampmonkey Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

ni som har problem med batteriet borde testa att göra en total återställning, vet att Legendarna hade samma problem som fixades med det.

har ingen subjektiv åsikt kring batterianvändandet isig, kör android revolution.

dra ner current widget, låt skiten ligga med skärmen och allt av några minuter och kolla fort vad widgeten säger (tar lite tid för den att ändra)

med skärm av ligger jag på 3-5mAh beroende på mottagning, autosynk på. wifi av.
    musik c.a 90mAh med volymen till hälften och srswow på.

borde ju ge er en hint om vad för strömförbrukning ni faktiskt har, och även om program/synkningar gör skillnad.