Hero -funderingar

Diskussion i 'Hero' startad av bstrm, 23 jul 2009.

  1. bstrm

    bstrm Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jul 2009
    Inlägg:
    117
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Jag har nästan bestämt mig för att köpa en HTC Hero istället för iPhone 3gs, men jag har lite frågor.

    1. Det står att den är 14mm-någonting tjock, är det med "hakan" eller är den verkligen så stor?

    2. Hur är det med batteritiden? jag tycker inte att någon recension har tagit upp den... Det flashiga interfacet lär sänka den en hel del?

    3. Docka, finns det någon bra dockstation till hero'n?

    4. Kameran, en 5mpix borde kunde ta hyffsade bilder i bra ljus, finns det några exempelbilder tagna med Hero'n ?

    5. Har kollat runt lite på market (webbläsarversionen), finns det några "bra" och program? (te x shazam?) iPhonen har kanske 20 "måste" ha apps resten är ju egentligen inget att ha.

    Tacksam för svar :)
     
  2. Wasabi

    Wasabi Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jul 2009
    Inlägg:
    371
    Mottagna gillanden:
    26
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 3a

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 3a
    ROM:
    Stock
  3. nalle

    nalle Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 jun 2009
    Inlägg:
    125
    Mottagna gillanden:
    104

    MINA ENHETER

    3) http://www.katshing.se/prod/prod.asp?aid=17979
    Denna ska nog passa men det är jag inte hundra på då jag går i väntans tider.
    5) det finns en hel avdelning här på apps men om de funkar på hjäten är nog ett svar som kommer mycket snart..
     
  4. Miklan

    Miklan Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 jul 2009
    Inlägg:
    509
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Får man fråga vad som avgjorde fighten? :)

    14mm utan hakan. Den är inte så "stor" när man väl håller i den på grund av utformningen av skalet.

    Ingen aning, men det är som vanligt. Det beror på hur du hanterar apps. som körs i bakgrunden och vad du använder för apps dagligen. Det är åtminstonde bättre batteritid en på Dream'en (ej-modyfied).

    Såg en bra review här om dagen på youtube. Han gick igenom kameran och den är inget o hurra för. Saknas en ordentlig application för behandlig av kameran/bilder. Blir inge värme i bilderna, somewhat grey.

    Som tidigare konstaterat finns det en del apps. för de äldre modellerna men om de fungerar vet vi inte. Dock kommer det komma ett helt drös inom kort så oroa dig inte. ;)
     
  5. Miklan

    Miklan Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 jul 2009
    Inlägg:
    509
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Hmm, någon som vet om Hero kommer stödja Office eller liknande? Som på iPhonen.
     
  6. charleyy

    charleyy Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 jul 2009
    Inlägg:
    36
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Har för mig att den stödjer quick office, någon som kan verifiera?
     
  7. DrT

    DrT Android Medlem

    Blev medlem:
    5 jul 2009
    Inlägg:
    5 272
    Mottagna gillanden:
    2 389

    MINA ENHETER

    Finns en pdf och office läsare inbyggd. Read only. Finns apps att tillgå som kan skriva i dokument
     
  8. Miklan

    Miklan Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 jul 2009
    Inlägg:
    509
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Mysigt ;D