Hero + WoW Authenticator

Diskussion i 'Hero' startad av Slemhelge, 2 jun 2011.

  1. Slemhelge

    Slemhelge Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 mar 2010
    Inlägg:
    665
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Jahapp.. Jag vaknade.. satte mig vid datorn.. Loggade in.. spelade 2 min.. Blev utloggad.. Password ändrat..

    Ändrar tillbaka password till annat.. Loggar in.. och en korean pratar med mig

    [10:01:11] [W From] [1:Ggsu:( ke yi jiaoy i shi zi ji chong xin xia dan

    Google Translator vill inte känna igen språket..

    Så min fråga är.. vad ska jag INTE Wipe'a om jag vill ha kvar Authenticatorn på mobilen? för tar man bort den så låses wow-kontot..

    Tackar för svar
     
  2. Paralyze

    Paralyze Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    11 dec 2010
    Inlägg:
    627
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Kontakta blizzard, och så säger du att du har den, fast ditt lösenord ändrats o du vill ta bort den och att du inte vill att ditt konto ska bli borttaget. :)
     
  3. Slemhelge

    Slemhelge Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 mar 2010
    Inlägg:
    665
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Nu läste du nog fel.. :P vill veta vad jag INTE ska wipe'a när jag lägger till ny ROM så Programmen i mobilen inte försvinner.. Försvinner Authenticatorn så kan jag inte komma in på WoW :)
     
  4. Paralyze

    Paralyze Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    11 dec 2010
    Inlägg:
    627
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Då ska du inte whipa ditt minne tror jag, vet inte om du har det på mobil minnet eller ditt "Externa" minne på mobilen?
    Annars så lägger du upp appen på ditt google konto så den kmr tillbaka sen eller något :P
     
  5. Slemhelge

    Slemhelge Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 mar 2010
    Inlägg:
    665
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Omfg... Det är min email han har hackat.. :/ jahapp.. får vänta på Blizzards account-recovery.. då låser dom kontot iallafall :D
     
  6. Dendu

    Dendu Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 apr 2010
    Inlägg:
    240
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Om du skaffar titanium backup så är det bara att ta en backup på app + data, sen wipe och byt rom som vanligt och sen bara installera titanium backup igen och återställer.
     
  7. Slemhelge

    Slemhelge Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 mar 2010
    Inlägg:
    665
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Så.. Fick lov att ringa dom för bästa service.. Dom har bytt kontonamn helt nu :P Jag tog bort mitt gamla 11-åriga hotmail-konto då den va kapad :P