Förstår mig inte riktigt på TBBT, kollade igenom 2 avsnitt igår men gillade det inte alls Han Sheldon? Kan han heta så? Dejtade någon tjej i lila tröja ^^ Och någon flyttade ut ur lägenheten.
Äsh,vad tusan vad sägsom att göra detta till en TBBT tråd också? Kan fråga MOD, känns som serierna är ganska lika ändå
Någon som vet vilken episod det är när Barney har nån bok där alla hans pickup tekniker fanns och han skulle visa någon dykargrej?
Varsågod! Om det är någon mer speciell episod/säsong du undrar över, bara fråga. Jag hittar det på ett ögonblick, och hittar jag det inte så finns det inte
Någon som kan skriva sina top 10 avsnitt av HIMYM någonsin? Ska ut och resa och tänkte lägga över i paddan.
Personligen så föredrar jag de tidiga avsnitten. Ett par säsonger in så blir serien stelare.. Har dock inte någon lista.
Ta ett antal avsnitt i rad inte bara lite random för det finns en viss handling som hänger med mellan avsnitten. Ska själv också iväg och för mig blir det två sesonger av TBBT och två av HIMYM kanske lite överdrivet mycket men nått ska man ju göra på flyget de två första sesongerna i båda serierna. Jag har sett dem visserligen flera gånger men de är så skoj
"No, I'm fine. My nose is just overflowing with awesome and I had to get some of it out." - Barney Stinson
Haha! Btw, Reccccon har du nyss blivit moderator? har sett flera som jag inte känner igen som moderatorer, någon som vet vilka nya det har kommit? Grattis förresten om du är ny