Hjälp med Nova Launcher Prime..

Diskussion i 'Frågor och support' startad av jeeeppee, 4 mar 2014.

1. jeeeppee

jeeeppee Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hallå hallå.

Jag sitter och försöker snygga till min Samsung an aning med hjälp av Nova Launcher Prime.

Jag försöker få in touch menyer längst ner men jag hittar ingen inställning till det eller har lyckats googla mig fram till svar, känns som det är väldigt enkelt... Så tänkte fråga er här hur jag ska ta mig till.

Bilden nedan visar vad jag är ute efter, alltså de touch menyer längst ner på bilden.

http://blogs.computerworld.com/sites/computerworld.com/files/u177/android-home-screen-1.png

Med vänlig hälsning,
    Jesper

2. Marooned

Marooned Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    243
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    iPhone Xs Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    iPhone Xs Max
    Platta:
    iPad 9.7" (2018)

Gissar på att du menar back-knappen och hem-knappen i mitten när du säger touchmenyer?

Går ej med Nova. Du har en Samsung och Samsung envisas med att ha dessa knappar på själva telefonen och inte i i själva systemet som i princip alla andra.

Du kan väl fixa det med root iofs. Men det är en del pill och känslan är skum med att ha knapparna på två ställen, även fast man kan stänga av dom då på det ena eller andra stället.

3. jeeeppee

jeeeppee Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Yes, precis det jag menade! Okej men då slipper jag fundera mer över det problemet, tack för snabbt svar! :)

Då låter jag det vara.