hjälp mig testa en gps tracker

Diskussion i 'Applikationer' startad av jokke, 26 maj 2009.

  1. jokke

    jokke Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 maj 2009
    Inlägg:
    184
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    hej!

    jag är som många andra riktigt sugen på en androidlur, men som vanligt så har jag lite annorlunda krav och om jag kommer att köpa en androidlur kommer kanske att bero på er, om det är någon som är villig att hjälpa mig.

    jag letar efter en applikation som gör att frugan kan hålla koll, om hon vill, på vart jag är när jag kör hem ifrån jobbet, anledningen till detta är för att jag kör hoj och kan således inte prata i telefon och säga vart jag är om jag märker att jag blir sen.

    jag hittade en app som jag tror kan göra detta på ett bra sätt:

    http://androidcommunity.com/glympse-time-controlled-gps-tracking-hits-android-video-20090521/

    hemsidan: http://www.glympse.com/

    någon som har tid / ork / lust att testa denna ?

    jag kommer med största sannolikhet ha telefonen i en ryggsäck.

    om det funkar bra så köper jag en magic när den kommer!

    /Jokke
     
  2. mannyb

    mannyb Androidpamp Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    4 304
    Mottagna gillanden:
    760
    Operatör:
    Project Fi
    Telefon:
    Google Pixel 6 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Project Fi
    Telefon:
    Google Pixel 6 Pro
    ROM:
    Stock
    Telefon 2:
    Google Pixel 4A
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab S7
    ROM:
    Stock
    Det finns flertalet apps som via GPS kan övervaka och rapportera sin position. Jag är inte bekant med Glymse, men en som jag däremot har testat, och som fungerar utmärkt, är GPS Tracker som därtill är helt gratis.

    Skall du ha telefonen i ryggsäcken så kan GPS:en få problem att få kontakt med satelliterna om du gräver ner den alldeles för djupt under kläder och bråte, så försök lägga den längst upp i ryggsäcken, eller i en ficka på utsidan av denna.
     
  3. jokke

    jokke Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 maj 2009
    Inlägg:
    184
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    sweet!

    nu återstår bara att få tag på en telefon, hoppas bara att tre inte har förstört telefonen alltför mycket nu...