Problem: Hjälp, råka få 170 kontakter jag ej vill ha

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av bjornligan, 14 aug 2011.

1. bjornligan

bjornligan Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Skulle ta emot en kontaktfil från tjejens gamla ericsson som skulle mellanlanda i min telefon innan dom skulle skickas till hennes nya(min gamla x10 mini). dock klickade jag på filen med alla kontakter och nu ligger dom i min mobil. Är inga konstigheter att slippa se dom bara att klicka ur "visa telefonkontakter" men jag skulle helst skicka alla dessa till hennes och radera dom från min.

Finns det något sätt att: skicka alla telefonkontaker(ej gmail kontakter)
    radera alla telefonkontakter (ej gmail kontakter)

//MVH
    Kristian

2. ooyes

ooyes Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Du kan väl koppla från googlesynkningen, leta rätt på filen skicka den till henne.
    Radera allt och sedan starta googlesynkningen igen för att få ner dina orginal.
    Om google har synkat upp hennes oxå, borde alla de ligga under "senast tillagda", radera dessa och synka sedan..

Eller så hamnade hennes kontakter i en grupp* i mobilen.. De vore enklast att radera den å du är klar..

*Du går in i kontakter, högst upp ser du favoriter till höger och loggar till vänster.. Om du drar hela den menyn åt vänster dyker grupper upp längst till höger

bjornligan gillar detta.
  3. bjornligan

bjornligan Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Strålande, det här med att dra menyn hade jag inte en aning om.
    Tyvärr försvinner kontaktfilen efter man tryckt på den men det är bra att jag slapp hennes kontakter