Högsta volym på facebook

Diskussion i 'Frågor och support' startad av Jag., 13 mar 2021.

Taggar:
  1. Jag.

Jag. Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Hej! Jag har problem med ljudet på facebook. Dvs. det ljud som är när man ger en like eller publicerar ett inlägg. Det är på maxvolym, hela tiden. Jag har en samsung s10 och har ljusterat ner alla volymer (de fyra reglage som finns) men det hjälper inte. Jag vet att man kan stänga av ljudet helt på facebook men jag vill gärna ha kvar ljudet, bara inte på maxnivå. Det har fungerat jättebra till fram för någon vecka sedan och jag kan inte komma på vad jag kan ha gjort som ändrat volymen på just de här ljuden. Det är enbart på fb som jag har problem. Jag har googlat och letat tills jag håller på att bli tokig men jag hittar inte någon lösning. Är det någon som har något tips eller en lösning?

Last edited: 14 mar 2021
    flunko gillar detta.
  2. flunko

flunko Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Samma här... :(
    Följer!!
    Om man går ner till ljudlöst funkar det. Men annars blir det max volym hur man än gör.
    Det finns liksom bara av och (max) på...

3. Limpan99

Limpan99 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Jag har samma problem. Det verkar hänga ihop med systemvolym i telefonen för om jag drar ner den till noll så blir det tyst, men minsta lilla man drar upp den så får man max volym i appen. Mycket irriterande, hoppas någon hittar en lösning...

4. Fred73

Fred73 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    16
    Samma här med en S20 plus. Problemet måste ligga hos Facebook. Jäkligt irriterande.

5. Jag.

Jag. Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Det mest irriterande är att det inte går att avinstallera appen o pröva att installera på nytt, den ligger ju fast. Kan man ta bort uppdateringar o sedan prova att lägga till på nytt, någon som provat?

6. RuffyMan

RuffyMan Testpilot: Huawei P40 Medlem

Mottagna gillanden:
    909
    Telefon:
    13 Pro Max & Samsung Note 20 Ultra

MINA ENHETER

Telefon:
    13 Pro Max & Samsung Note 20 Ultra
    Samma här, trodde jag var ensam. Note 20 ultra.

Löste det med att stänga av ljud i appen helt, finns i inställningar i appen.

7. Jag.

Jag. Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Wow,! Idag, helt oväntat och utan att jag ändrat några som helst inställningar, är ljudet tillbaka på "vanlig" nivå. Hoppas att det var någon uppdatering av något slag som fixat till det. Håller tummarna för att det har löst sej även för er andra.

8. Fred73

Fred73 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    16
    Det var en uppdatering i förrgår som gjorde susen tror jag.

bernard gillar detta.