Problem: Hörlurar ringer upp senaste kontakt utomatiskt?

Diskussion i 'Sensation - Allmänt' startad av carlboden, 24 sept 2011.

  1. carlboden

    carlboden Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 sept 2011
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej

    Jag har testatolika hörlurar med kontroll på hörlurarna så man kan byta låt svara mm. varje gång jag byter låt så ringer den upp senaste samtal i samtalslistan. :( hittar inga inställningar över huvudtaget för att lösa detta problem på mobieln. Upplever också att den random ringer upp senste kontakt bara genom att sätta i hörlurarna.

    Har även problem med wifi, har router och en bärbar dator samt mobil. Kan inte vara uppkopplad samtidigt, internet slutar fungera när jag sätter på wifi på mobilen. :(
     
  2. Eraiser

    Eraiser Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 sept 2011
    Inlägg:
    209
    Mottagna gillanden:
    27
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10+

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10+
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy S8+
    Telefon 3:
    Iphone 6S
    Platta:
    Sony Z2
    Har inte upplevt något av dina problem. Kör med mw600 och byter låtar, pausar mm och än har den inte ring upp någon :) gällande problemet du har med wifi, vad kör du med för router? D-link är iaf kända för att ställa till problem med htc...

    Sent from my HTC Sensation Z710e
     
  3. sector01

    sector01 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 jul 2010
    Inlägg:
    25
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Hej
    Jag fick problemet med uppringda samtal och hoppande mellan låtar bara jag nuddade kontakten till lurarna efter senaste mjukvaruuppdateringen. Om det beror på det eller att själva kontakthonan på telefonen ballat ur vet jag ej. Det är flera som ringt och påtalat detta till supporten har jag läst i annan tråd. Det är sjukt irriterande och jag löste det för mig genom att jag köpte bluetooth lurar istället. Med dem funkar det utmärkt även om det är lite irriterande att behöva ladda lurarna.

    Ring supporten du med. Bra om alla hör av sig.
     
  4. carlboden

    carlboden Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 sept 2011
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    ja jag har dlink. aha tråkigt inget att göra åt då. Men det här med hörlurarna e ju väligt irriterande, finns det inga inställningar för hörlurar någonstans?
     
  5. carlboden

    carlboden Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 sept 2011
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    ps. någon som har nummer till supporten?
     
  6. EUNE

    EUNE Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 jun 2009
    Inlägg:
    256
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Jag hade problem med att wifi på telefonen pajja mitt nätverk hemma. Jag löste det med att uppdatera D Linkens FW. Sedan dess har problemen upphört.