Hotzone söker Kodare Sveriges största och äldsta sociala nätverk

Diskussion i 'Jobb och tjänster' startad av Paralyze, 10 okt 2012.

  1. Paralyze

    Paralyze Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    11 dec 2010
    Inlägg:
    627
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Hotzone community - frihet på nätet!
    Hotzone.se är ett av sveriges äldsta sociala nätverk med fokus på framförallt yttrandefrihet, kontaktförmedling & nöje. Hotzone har existerat på internet sedan slutet av 2003.

    Vill du vara med och utveckla Hotzone?
    Inför nylanseringen den 23:e December 2012 behöver vi nu förstärka vårt team med en duktig front-end kille eller tjej.


    Vi söker dig, en vass "front-end" kille eller tjej som tycker HTML5 & CSS3 är roligt och givande. Du ska ha en skön attityd, vara målmedveten, skarp i sinnet, och helst kunna avlägga mellan 10-15h /vecka på detta projekt, det gör inget om du gör detta på din fritid. Din primära arbetsuppgift initialt kommer bestå av att producera HTML/CSS av färdig design/grafik till vår "back-end" avdelning.

    Meriterande är om du har kunskaper inom SEO-optimering, ett sinne för grafik, gillar marknadsföring enligt spelens alla regler och älskar sociala nätverk, sociala medier, communities/mötesplatser.

    Har du tidigare erfarenhet av att driva sociala nätverk på webben är detta ett stort plus!

    Du kan jobba hemifrån, och väljer dina egna arbetstider.
    Detta ger dig oerhört goda utvecklingsmöjligheter och ser riktigt bra ut på ett framtida CV eller i ditt workcase/portfolio.

    Vi kan även ta emot dig som studerar och vill göra din APU eller använda detta till ditt projektarbete.

    Räkna med en intensiv och fantastisk resa, där du är med som co-founder för ett av Sveriges största och äldsta sociala nätverk!

    Ansök genom att skicka ett litet mejl där du kortfattat beskriver dig själv och dina kunskaper inom de verktyg som krävs för att få arbetet utfört.

    Ansökan eller ytterligare frågor skickas till:
    [email protected] eller [email protected]

    Besök oss på Hotzone.se
     
    Last edited: 10 okt 2012
  2. martin_l

    martin_l Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 sept 2012
    Inlägg:
    30
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Hej Robban och Vladde.

    Ni glömde att ange ett timpris. Om man förväntar sig att någon ska jobba åt en gratis för att "det ser bra ut på ett framtida CV" så får man oftast ett resultat efter det med.
     
  3. Paralyze

    Paralyze Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    11 dec 2010
    Inlägg:
    627
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Hejsan Martin,
    Bättre du mailar dessa grabbar, jag vidarebefodrade detta åt dem bara. Så maila dem, så får du kontakt med dem. :)

    MVh
     
  4. Paralyze

    Paralyze Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    11 dec 2010
    Inlägg:
    627
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Kan tillägga att det blev fel i rubriken också, mitt fel
    Hotzone söker Kodare ett av Sveriges största och äldsta sociala nätverk.
    Ska det stå, kan en admin ändra detta tack.
     
  5. henca

    henca Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 dec 2009
    Inlägg:
    1 313
    Mottagna gillanden:
    192

    MINA ENHETER

    Det ser inte ut som att de glömde ange någon timlön, det ser ut som att de förväntar sig att den som nappar på tjänsten skall bidra med både tid och pengar.

    m v h Henrik