Avslutad: HP Pavilion 17-E016eo

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av infexis, 8 okt 2016.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. infexis

    infexis Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 feb 2010
    Inlägg:
    1 541
    Mottagna gillanden:
    78

    MINA ENHETER

    Mycket bra skick, en pixel delvis död (jag kan inte återskapa det men jag vet att den inte visar EN av alla miljontals färger) lite kantstött på ena hörnet, så pass lite att jag inte kan få det att synas på bild (går nog att "polera bort") Batteriet håller mycket bra då den är knappt använd, jag har haft datorn i stort sett sedan den var ny och använt den som stationär inkopplad i tvn. Med andra ord tagit ur batteriet och kört på ström. Går att spela det mesta på den på låga inställningar, kolla specifikationer på prisjakt, länk nedan (jag har bytt ut hårddsiken mot en ssd). Den är relativt tyst jämfört med det mesta och helt ljudlös vid låg belastning då fläkten stängs av helt (en inbyggd funktion inget fel) Annars fungerar den perfekt och det är minimal slitage på den eftersom den körts som htpc/stationär med extern mus och tangentbord och skärm (tv) Buda på så får vi se vad det hamnar på, kolla gärna på sweclockers, blocket, tradera osv. vad liknande är värda så vi slipper några konstiga diskussioner. Kvitto finns, garanti gått ut, ska den skickas är det blocketpaketet som gäller men jag föredrar face2face även om jag får nån hundring mindre. Följer med en datorväska av riktigt hög kvalité inget kinaskit. Finns i Eslöv men kan träffas i Södra Skåne, dvs mellan Eslöv o Malmö.

    http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2321475&ref=192
     
    Last edited: 8 okt 2016
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.