Du menar hörlurarna? Det vet ja inte men Desire tror jag fick med dom men inte Wildfire. Dom vekar vara lite lyxigare
Vanligtvis till mobiler är det riktigt kassa hörlurar till.. Förstår fortfarande inte varför de inte bara skickar med ett handsfree med 3.5mm-port så man får välja hörlurar till sitt handsfree.
Njo det gör dom nog fast jag är trött på att ha mina stora hörlurar (Wesc) Så jag kommer nog att köra med handsfree:n för då slippar man ta upp luren till örat. Och jag tycker det ser lite konstigt ut att hålla en 4,3 tum mobil mot huvudet
På tal om hörlurarna. Alla fåmedlurar är helt värdelösa, alltid. iPhones standard är ETT SKÄMT. http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?tf=product_link.html&link=&artnr=110386&title=Philips SHE8500& Sjukt mycket ljud för nästan inga pengar Byt upp er!
Läs det jag skrev förut... "Njo det gör dom nog fast jag är trött på att ha mina stora hörlurar (Wesc) Så jag kommer nog att köra med handsfree:n för då slippar man ta upp luren till örat. Och jag tycker det ser lite konstigt ut att hålla en 4,3 tum mobil mot huvudet"