HTC Desire HD "dröjer" Vad gör vi nu?

Diskussion i 'Desire HD' startad av carez, 28 okt 2010.

1. Rikard 3D

Rikard 3D Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

JAaaaaa.. jag hade is i magen och behöll min bokning på CDON ifrån den 15 september, och idag är den skickad och på posten!! väntar ivrigt!! Jag var på och ringde till telenor för att avboka hela skiten med CDON i morse.. bara för att en timme senare upptäcka att den har ny status! YES!. glada nyheter till någon i göteborg,

Driftig som man är så såg jag på Phonehouse hemsida imorse att den fanns i deras lager! Så eftersom jag jobbat där tidigare så ringde jag till polaren som jobbar kvar - och han tog den SISTA dom hade på lagret, så han bör ha en DHD på fredag i sitt eget namn för mig. Om det är någon som är riktigt snäll kanske jag kan berätta vilken butik och hur ni ska hänvisa :) (man borde ju vara säker på att min telefon är på väg om CDON skriver att dom skickat den)(BTW. ja är såå nöjd med att vara smart nog att beställa samma dag som den lanseras!! tror dom bara fick typ 20st så jag är NÖJD! - hörde igår att WEBHALLEN hade fått 20st också för er som undrar)

OK ja säger det väl då.. om någon har svängarna förbi Phonehouse backaplan, prata med Patrik runt lunchdags på fredag, om dom får varor då.. hmm tror inte dom får det förresten, isf på måndag eller tisdag, Senast. Prata med Patrik och berätta att ni hört ifrån Rikard Sjöberg på detta forum att jag fått min på annan väg, så kanske ni kan ha en nästa vecka! Ja pratar med honom på fredag.. en ide bara. Lycka till

2. maklund

maklund Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

JAAAAA! Dom har ändrat från vecka 46 till v. 44 på halebop.se!

DET ÄR JU V.44 NU!!! :):)

MEN jag lär säkert få vänta längelängelänge ändå, men nu går det framåt iaf!!!

3. Jacka

Jacka Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Haha... stackars Patrik på Phonehouse Backaplan! ;)

4. MayaSpiritus

MayaSpiritus Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Snackade med Brightpoint dom fick c:a 2.000 lurar i första batchen men hade c:a 20.000 beställningar.. Fick in ett par idag bara fem stycken dock.. va snabb att nalla en till mig själv.. näsya batch kommer iaf om två veckor..

5. Mundane

Mundane Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    281

MINA ENHETER

Vad beträffar Telenor så kommer Desire HD in i lager nästa vecka. :)

6. dt33

dt33 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    602

MINA ENHETER

bory

7. midark

midark Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Källa på det?

8. nikjensie

nikjensie Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    36

MINA ENHETER

.... och sen skall den modifieras så att den blir låst till Telenor...

//Nik

9. Kannickie

Kannickie Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nu har jag smygläst här på Swedroid ett tag i väntan på min Desire HD, tyckte det var dags att bli medlem nu så jag kan ställa frågor också och inte bara läsa :)

Jag är en av de besvikna själar som inte kom med i Dustins skeppning igår, har NU plats 122 i kön :S

Eftersom jag är helt rookie på allt som har med Android, förbeställningar och att vänta på telefoner att göra så kommer här min första fråga:

Hur lång tid efter en första leverans brukar det dröja innan företagen, och då allra helst Dustin, får sin andra leverans? Har väntat sedan 14:e Oktober på min och för en som ALDRIG tidigare behövt vänta på en telefon så känns bara det som en evighet :S

10. Beckim

Beckim Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    55
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S20+

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S20+
    Idag var en tragisgt dag för mig. Min kompis från Expert ringde att HTC HD-n hade kommit in på butik. Jag körde som en galning där och då fick jag veta att det var beställt 4 men hade kommit bara 1 st. Eftersom han väntade också på en så trodde jag automatiskt att han skulle plocka den för sig själv. Jag blev ledsen med tanke på att först hade ringt och berättat att den hade kommit och sedan för att veta på plats att det hade kommit bara 1 st och att det fanns inte för mig. Men så var det inte. Min kompis sträckte HD-n till mig och sa att den är till mig. JAG FICK DEN TILL SLUT. Ska öppna den ikväll eftersom jag har inte tid nu. Lycka till till er andra

11. Elinsa

Elinsa Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Grattis Beckim. Visst känns det skönt när sådant händer?

Sent from my Desire HD using Tapatalk

12. Orici

Orici Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8
    Telefon:
    HTC U11+

MINA ENHETER

Telefon:
    HTC U11+
    Misco har flyttat fram datumet till v.46

13. Beckim

Mottagna gillanden:
    55
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S20+

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S20+
    Det känns extra bra :)

14. evilhomer2k

evilhomer2k Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag hade beställt från Telenor - sedan försenade de leveranserna till Dec så jag avbokade.
    Bytte till Tre - stod att de skulle få in den v44 när jag beställde nu var det troligast v46.
    Så jag tänkte att jag skulle chansa och gå runt lite i lokala butikerna. Media Markt hade fått in den men kunde inte teckna abonnemang med Tre. Tre var tydligen tvungna att låsa telefonerna först:(

Ringde till Tre kundtjänst och klagade lite och de tyckte det var konstigt men att alla de andra stora kedjorna skulle funka.
    Jag frågade om PhoneHouse?
    Kundtjänst svarade att de rekommenderade PhoneHouse.

Går in till PhoneHouse idag, de hade en över som inte var bokad. Jag säger att jag vill teckna till Tre och de rekommenderade PhoneHouse. Tror att man blir sur när hon säger att det inte går att teckna denna telefonen till Tre heller...

Blir något trött och irriterad så jag åker till MediaMarkt och beställer en med Halebop då de hade ett erbjudande som jag tittat på tidigare. Nu tänkte jag att jag kan komma hem med telefonen då allt var klart och jag höll den i handen...
    MEN icke... de fick inget svar från porteringsservicen så vi kunde inte slutför kontraktet och jag fick inte ta med telefonen hem. Ska hämta den imorgon istället...

En dag gör ingen större skillnad men surt att verkligen allt gått snett...

Hoppas bara att allt går bra imorgon!!!

15. Kruxillimux

Kruxillimux Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Har fått min på posten nu från Tele2! :) Är dock på annan ort, så hämtar ut den imorrn. Frågan är dock om det är det billigaste och bästa valet, över Elgiganten och Dustin.. Vad tror ni?

16. Beckim

Mottagna gillanden:
    55
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S20+

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S20+
    carez har du fått din telefon än?

17. carez

carez Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    244

MINA ENHETER

Yes det har jag

Sent from my Desire HD using Tapatalk

18. Ascer

Ascer Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Naaaj, Sitter o väntar på webhallen :/

19. Kruxillimux

Kruxillimux Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Fått min nu, dags för installation! Tele2, beställde i torsdags :)