JAaaaaa.. jag hade is i magen och behöll min bokning på CDON ifrån den 15 september, och idag är den skickad och på posten!! väntar ivrigt!! Jag var på och ringde till
telenor för att avboka hela skiten med CDON i morse.. bara för att en timme senare upptäcka att den har ny status! YES!. glada nyheter till någon i göteborg,
Driftig som man är så såg jag på Phonehouse hemsida imorse att den fanns i deras lager! Så eftersom jag jobbat där tidigare så ringde jag till polaren som jobbar kvar - och han tog den SISTA dom hade på lagret, så han bör ha en DHD på fredag i sitt eget namn för mig. Om det är någon som är riktigt snäll kanske jag kan berätta vilken butik och hur ni ska hänvisa

(man borde ju vara säker på att min telefon är på väg om CDON skriver att dom skickat den)(BTW. ja är såå nöjd med att vara smart nog att beställa samma dag som den lanseras!! tror dom bara fick typ 20st så jag är NÖJD! - hörde igår att WEBHALLEN hade fått 20st också för er som undrar)
OK ja säger det väl då.. om någon har svängarna förbi Phonehouse backaplan, prata med Patrik runt lunchdags på fredag, om dom får varor då.. hmm tror inte dom får det förresten, isf på måndag eller tisdag, Senast. Prata med Patrik och berätta att ni hört ifrån Rikard Sjöberg på detta forum att jag fått min på annan väg, så kanske ni kan ha en nästa vecka! Ja pratar med honom på fredag.. en ide bara. Lycka till
Click to expand...