1. Just nu får du 3 månader till halva priset & 50GB extra surf när du beställer ett mobilabonnemang hos Fello! Testa Årets Mobiloperatör du med! Surfa in på fello.se
    Stäng notis
  2. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Stäng notis
  3. Stäng notis
  4. Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis

Säljes: HTC Desire HD (Stockholm, 2500 SEK)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Odium, 29 mar 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Odium

Odium Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej,

tänkte sälja min HTC Desire HD. Den finns i kartong med medföljande hörlurar, manualer samt USB-kabel och USB-adapter. Jag har brukat den väldigt lite så den ser ut som ny. 2500 SEK vill jag ha för denna.

Jag arbetar på 3 och telefonen är ett personalköp så det finns inget vanligt kvitto, men ett papper som bevisar att jag äger och har köpt telefonen. Det får ni en kopia på och vi skriver även tillsammans ihop ett till kvitto där det står att jag överlåter ägandeskap av enheten.

Jag kommer inte att skicka telefonen utan önskar att köparen kommer till Lindhagensgatan (Kungsholmen) så vi kan träffas, dels så att köparen får se att telefonen är OK och dels för att vi ska skriva ett kvitto vilket innebär att det behövs personnummer, signatur m.m.

Telefonen är olåst och mjukvaran har aldrig blivit modifierad. Telefonen är också granskad för att utesluta dold fuktskada. Det är cirka 20 månaders garanti kvar, specifikt besked kan ni få senare för jag har inte datumet i huvudet.

PM:a mig vid intresse så kan vi avtala ett möte, är i regel tillgänglig för ett möte mellan 07-16.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.