HTC Desire HD vs Iphone 4

Diskussion i 'Desire HD' startad av Akhawi, 23 sept 2010.

1. Jocke.F

Jocke.F Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Det är helt otroligt vilka enkelspåriga Iphonetalibaner det finns där ute. Som säljare måste man ju vara öppen för alla alternativ och titta på vad som passar bäst för kunden och inte vad som passar säljaren bäst.

Sanslöst.

2. bonalt

bonalt Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

inte för att vara så men är det bara jag som upplever att Iphone 4 åter DHD i batteri tiden... min DHD behöver jag ladda två gånger om dagen min iphone 4 behöver jag bara ladda varje dag ( över natten )... så jag är lite kluven och snälla inget droid fanboy snack utan ge mig fakta tack!

3. io53

io53 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    58

MINA ENHETER

IPhone 4 har större batteri och mindre skärm så det är inte konstigt att den har bättre batteritid.

4. Prodelin

Prodelin Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Det är för att du inte kör custom ROM, jag kör ARHD 5.1.7 nu och har battertid på 2 dagar utan problem, och då har jag Wifi påslaget hela tiden.

5. afrodroid

afrodroid Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Jag klarar mig utan problem på en batteriladdning på ett dygn, även då jag använder mobilen rätt mkt, använder jag den lite klarar jag mig upp emot 2 dygn. Föreslår att du skruvar ned bakgrundsbelysningen på skärmen en aning, sparar en hel del batteri har ja märkt!