HTC Desire official pouch case PO S520

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av andreas81, 12 maj 2010.

1. andreas81

andreas81 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjena.

Efter mycket letande tror jag mig ha hittat den väska jag vill ha:

http://www.superetrader.co.uk/htc-desire-official-pouch-case-po-s520-p-11955.html

Enda "problemet" är att det känns lagom snopet ett betala mer för frakten än för väskan o_O Är det möjligtvis någon som vet var jag kan få tag i denna i Sverige?

EDIT: Om någon mer är intresserad så finns det förresten en "personlig" recension av väskan, samt lite bilder, på följande adress:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=6457341

// Andreas

2. Hessi

Hessi Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    346

MINA ENHETER

Vet inte om du har varit inne på theMobileStore, de har liknande fodral till HTC Desire till rimliga priser! :)

3. andreas81

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jo tack, har spanat en hel del på de väskorna också, men har fastnat för den här :) Ville ha en väska i skinn, med minimalistisk design men bra skydd och att denna sen är original skadar inte heller :P Men mest e det en smaksak, gillar helt enkelt denna bäst (hittills).

// Andreas

4. Madeli

Madeli Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    722

MINA ENHETER

Den finns här: http://www.htcaccessorystore.com/se/p_htc_item.aspx?i=199436

Jag tror det är samma, men den kommer inte förrän i slutet av juni.

5. Kasch

Kasch Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

6. andreas81

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det var klart bättre, skulle precis ha lagt min order men skiten bangade ur! :mad: Kunde inte verifiera betalningen stod det, suck, hoppas jag hör av deras kundsupport för jag har aldrig haft några problem att betala med VISA över nätet förut...

// Andreas

7. Gizgiz

Gizgiz Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Skulle inte rekommendera den sidan just nu, sett många klagomål den senaste tiden. Väntar fortfarande på min väska som jag beställde 2½ vecka sen, 3-5 arbetsdagar, jo jo..

8. Madeli

Madeli Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    722

MINA ENHETER

Uj.... å jag som beställde Antireflective till min Desire där idag :/ ... aja, tur dom inte var så dyra ;)

9. mortuus

mortuus Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    690
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    OnePlus Nord 2 5G

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    OnePlus Nord 2 5G
    Telefon 2:
    Redmi 9
    Platta:
    Shield K1
    jag fick min läderväska efter 11 dagar, jävlat tomtar står 3-5 dagar dom säkert importerar från ebay eller nåt och säljer vidare.. då kan jag på den tiden nästa ngång själv beställa och få det snabbare.

10. andreas81

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Kan meddela att det strulet jag hade med betalning på mobilefun.co.uk endast berodde på min egen okunnighet. Har tidigare inte brytt mig om att sätta mig in i min banks kommande säkerhetsåtgärder för betalningar över nätet, men när det nu var gjort har jag genomfört mitt köp och väntar på en bekräftelse att väskan skickas imorgon :)

// Andreas

11. Prince Hamlet

Prince Hamlet Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej
    Detta är mitt första inlägg på Swedroid så totalsåga mig nu inte om jag gjort något fel med den inklistrade länken (eller om jag tänkt fel i innehållet i inlägget). Ja, ja, hur som helst så har jag med en snabb sökning på ebay.co.uk hittat några billigare alternativ, bland annat detta.
    http://cgi.ebay.co.uk/NEW-GENUINE-LEATHER-HTC-DESIRE-CASE-POUCH-COVER-PO-S520-/370368770108?cmd=ViewItem&pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&hash=item563bb2f03c#shId

För övrigt säljer även samma företag som anges i det ursprungliga inlägget samma produkt på ebay men med en betydligt lägre fraktkostnad.

12. andreas81

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Välkommen hamlet :) Mkt möjligt nån uppskattar ditt tips, jag själv är dock mkt nöjd med priset jag får från mobilefun.co.uk, under 200 borde det bli och det inklusive frakt från UK.

// Andreas