HTC Desire seg efter updateringen till frojo

Discussion in 'Desire - Frågor och problem' started by DuVetErik, Oct 24, 2010.

1. DuVetErik

DuVetErik Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Efter uppdateringen till 2.2 för ett tag sedan har min mobil blivit väldigt seg. Om man till exempel lyssnar på musik och kollar bilder samtidigt går det segt för bilderna att ladda och musiken fryser i någon eller några sekunder då och då, likaså om man surfar samtidigt som man lyssnar musik. Med 2.1 upplevde jag aldrig detta utan allt flöt på bra. Har provat att fabriksåterställa telefonen (även formaterat minneskortet) men det är likadant fortfarande.

Är det någon som har samma problem som jag? Eller någon som har förslag på hur jag skulle kunna lösa det? Alla förslag är välkomna!

Tack på förhand!:)

2. Erlandsson23

Erlandsson23 Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Du verkar har prövat med factory resett och allt . Gör det en gång till ta ut batteriet ett par min pröva sen igen. om fel står kvar kontakta leverantören och hör vad dom rekomenderar.

3. DuVetErik

MINA ENHETER

Provade nu med att ta ut batteriet osv men det är fortfarande likadant, tog även kontakt med htc och dom tycker att jag ska skicka telefonen till deras verkstad så dom får kolla på det. Så har en fråga om det, är det någon som haft sin telefon hos htc och har en aning om hur lång tid det kan ta? :)

4. Terihan

Terihan Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Har samma problem med min desire fast mun är bara allmänt seg. Hade min inne på reservation i 5 veckor hos anovo innan jag ringde till komplett och dom skickade en ny och denna är som sagt seg. Tror det kmr gå snabbare hos HTC

5. DuVetErik

MINA ENHETER

5 veckor låter ju väldigt länge, får verkligen hoppas det går fortare än så :P