Diskussion: HTC Exodus lanserad!

Diskussion i 'HTC Allmänt' startad av nattbrev, 23 okt 2018.

  1. nattbrev

    nattbrev Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 jan 2010
    Inlägg:
    125
    Mottagna gillanden:
    45
    Telefon:
    HTC U12+

    MINA ENHETER

    Telefon:
    HTC U12+
    Vad tror ni om denna? Är osäker på om HTC gör rätt som satsar på en förhållandevis ny grej, men tycker ändå att det blir spännande att följa. För de som inte vet så är Exodus alltså en blockkedje-baserad telefon. Den planeras att släppas i december, till ett pris av 960 amerikanska dollar. Den drivs av Snapdragon 845, har 6 tums-skärm, 6 GB RAM, IP 68-klassad och en 16 megapixel-kamera. Till en början i alla fall kommer den bara att gå att köpa med kryptovaluta. Era tankar om HTC Exodus?
    Läs mer här: HTC launches its blockchain-focused phone, but you can only buy it in cryptocurrency
     
    Last edited: 23 okt 2018
  2. dt33

    dt33 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 apr 2010
    Inlägg:
    1 930
    Mottagna gillanden:
    548

    MINA ENHETER

    Nej, den är inte släppt ännu och spec är fortfarande okänd. Allt är bara gissningar vad telefonen kommer med.
     
  3. bernard

    bernard Droidmin Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    40 630
    Mottagna gillanden:
    44 567
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Här är hemsidan för telefonen: Genesis Block. EXODUS Phone | EXODUS

    Dog inte hajpen med blockchainvalutor lite sedan svårighetsgraden blivit så hög att det numera inte riktigt lönar sig om man inte har enorma resurser att mina? Priset på olja har också stigit och nu i vinter går ju också elpriserna upp i stora delar av världen, så det verkar inte vara högsäsong i alla fall.

    Nu kan man ju ha nytta av telefonen för den sakens skull, och blockchain är ju fortarande väldigt spännande.



    Här listar de specifikationerna verkar det som, trodde inte heller de var publicerade: Introducing EXODUS 1 | EXODUS


    3500mAh, 6GB RAM, 6" QHD+-display (inte WQHD??) med 18:9, Snapdragon 845, 12+16MP kamera på bakstycket, 8+8MP i fronten, 128GB flashminne.
     
    Last edited: 24 okt 2018
    nattbrev och Kristy gillar detta.
  4. nattbrev

    nattbrev Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 jan 2010
    Inlägg:
    125
    Mottagna gillanden:
    45
    Telefon:
    HTC U12+

    MINA ENHETER

    Telefon:
    HTC U12+
    bernard gillar detta.