Jag är väl en "trogen" Samsung galaxy användare, fram tills nu känner jag. Och som jag skrev i 4ans allmänna tråd:
Tyvärr blev jag väldigt besviken på just den delen då S4 i stort sätt är identisk med S3. Det mest positiva är amoled skärmen med 440ppi.
I övrigt verkar telefonen bra med små uppgraderingar av hårdvara men det var inte direkt något "wow" ögonblick som omfamna mig. Får en liten känsla av att S4an stressades fram för att kunna konkurrera med Iphone5 istället för att ta lite mer tid på sig innan lansering. Tänker då i första hand på en fräck ny design tillsammans med ett långsiktigare tänk och utveckling på teknik, tjänster, funktioner.
tror personligen Samsung skulle vinna mer på det konceptet än att bara slänga ihop lite ingrediensen snabbt som finns i kylen och försöka göra en deg av det.
Så jag ska nog ge mig på HTC one nu tänkte jag. Otroligt vacker och stilren telefon. Testade dock på One X förra året men det var tydligen stort massproblem med skärmen där färgen "flöt" ut vid normalt tryck på skärmen (även mitt ex hade detta) så får hoppas att denna är bättre än sin föregångare!
Last edited: 17 mars 2013