Vet inte om det är mig du anser vara "troll"? I så fall ber jag dig ta av dig foliehatten.
Jag är inget troll. Är intresserad av telefonen och vill ha den, men eftersom den faktiskt kostar rätt mycket pengar vill jag veta vad det är jag köper och ställer därför frågor. Har du problem med det så låt bli att läsa mina inlägg.
Om det är nåt jag är urbota trött på så är det attityden att man inte "får" vara tveksam eller ha någon form av negativ synpunkt alls för vissa i mobilforum, för då kommer trollflaggan genast fram.
Och nu är jag tydligen någon form av "betald spion" åt...hm... låt mig gissa... Samsung? Detta för att jag ställer en fråga om en glipa (och möjligen för att jag tidigare i tråden även varit fundersam angående kameran). Låt mig då säga så här: världen är varken svart eller vit. Den har mängder av gråzoner. Att ha frågor och vara tveksam är inte samma sak som att vara troll eller *suck* spion.
Och nej - jag gillar inte ens Samsung. Har haft två Galaxys och sålt båda efter ett par veckor, eftersom jag inte tyckt om dem.
Fanboyism har aldrig varit min grej och kommer aldrig att bli. Jag har även haft iPhone 3GS, 4 och nu 4S. Gillar iPhone men ser att det finns för- och nackdelar där med. Som med det mesta här i livet - och förmodligen även med One.
Last edited: Apr 16, 2013