Bytes: HTC ONE M8 Gun Metal 3 Dagar gammal (ny skick)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Wolfie, 4 okt 2014.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Wolfie

Wolfie Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

Hej Jag bor i Sollefteå Västernorrland Län ca 10 mil från Sundsvall, Övik, Härnösand.

Jag köpte en HTC ONE M8 Gun Metal från Halebop då jag förlängde mitt gammla abonnemang och tog en ny mobil på en gång. Den är i ny skick inga repor eller dylikt. Ljudet är bra telefonen skön och gränssnittet snabbt.

Men jag brukar ta ganska mycket kort på djur och natur när jag är ute och går. Har märkt att zoomen inte riktigt blir bra. Så jag skulle Vilja byta till en Svart Sony Experia Z3 som också är i nyskick som min. Som helst bara är några dagar eller någon vecka med.

Jag har rootat den och kört s-off med Sunshine, lagt in Senaste, firmware, ExtremeX kernel, TWRP Recovery, MaximusHd 7.10 Sense 6.0 mest pga Harman / Karman och för att det är en ren bra Rom så nära stock man kommer. Telefonen funkar helt fel fritt, har också tagit bort den röda texten i hbooten så det syns ej att den är rootad och lagt in fake s-on.

Men jag kan så klart återställa den till standard om så önskas.

Tillbehör, HTC laddare, HTC Standard handsfree, Mörkgrått Dot Flipp Skal, Ett tpu barely there transparant skal. Som någon länkade I tillbehörs tråden.

Mobilen levererades obunden så funkar med alla operatörer.

Edit: Har naturligtvis kvitto och lådda och det från Halebop.

Nås även på tel: 070 36 45 776

Mvh /Johan
    .

Last edited: 4 okt 2014
  2. Gurex

Gurex Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    222

MINA ENHETER

Inte en z2 av intresse? Knappt använd och uttagen i juli

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.