Problem: HTC One X och SE MW600 headset | Klipper i musiken, inte i tal.

Diskussion i 'One X - Allmänt' startad av gholen, 30 apr 2012.

1. Linuz

Linuz Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Lycka till med bytet. Men jag skulle nog inte hoppas för mycket, för samma problem har jag haft med 3 enheter. Inte DOAt pga detta men samma resultat på BT. Som sagt... till 99% fungerar den felfritt och har aldrig haft båge problem med WiFi.

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

2. EUNE

EUNE Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Har 2 HOX i familjen min dålig BT och WIFI. Den andra funkar hur bra som helst. Ska också lämna in min.

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

3. OminousFate

OminousFate Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej,

Har samma problem med dessa enheter. Fungerade felfritt i 1,5 vecka ungefär, sen igår kväll började det krångla när jag satt och läste en bok och lyssnade på musik så klippte det ljudet varje gång jag rörde på mig. Problemet höll i sig idag när jag gick till jobbet. Märkte väldigt väl att ljudet klipper så fort någon av enheterna rör på sig. Gick dessutom genom skogen så jag tvivlar på att det var något Wifi som störde. När jag tog upp mobilen och såg till så den inte rörde sig med mina rörelser och höll i MW600 så fungerade den felfritt men så fort någon utav dem rörde lite på sig så började det klippa ljudet igen.

Har inte testat den vanliga musikspelaren utan bara med Spotify än så länge.

Ni som har ställt tillbaks era Hox:ar till factory default. Fungerade det för alla?
    Ni som resettat MW600 hjälpte det?
    Ni som doat MW600:an fungerade det eller blev det samma igen.

Har ingen större lust att Doa telefonen om man säger så, tycker det är knepigt att det fungerade och sen hux flux slutade fungera?

4. OminousFate

OminousFate Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Gjorde en fabriksåterställning på MW600 och nu verkar det fungera. Kunde inte ta MW600:an längre än en meter ifrån innan reset:en. Nu fungerade det flera meter bort.

Ska ta en promenad och testa noggrannare på lunchen. :P